A Asociación de Empresarios de Ribeira plasma nun vídeo as consecuencias de non apoiar coas nosas compras ao comercio de proximidade

30 Maio 2020

A Asociación de Empresarios de Ribeira, ao abeiro do seu programa de accións Compra Comercio Local (destinadas a fortalecer os establecementos do concello nesta desescalada ao tempo que se premia á poboación por investir en proximidade), presentou este sábado un vídeo para avanzar un novo paso neste cometido de sensibilización e implicación.

O vídeo Agora máis que nunca compra local, de dous minutos e medio de duración, é un chamamento directo, sen concesións, a reorientar os nosos hábitos comerciais e entender, de xeito claro, as graves consecuencias (máis graves aínda en tempos de crise sanitaria) de non apoiar os comercios dos nosos veciños, familiares, amigos ou coñecidos.

A peza, unha impecábel e coidada contribución anti-crise, foi realizada pola firma ribeirense Lesmes Fotógrafos. A través dunha serie de imaxes e sons sobre a dura cotidianeidade das empresarias e empresarios, o vídeo achéganos ao complexo proceso de “volver á normalidade”, lanzando unha mensaxe de advertencia clara: se non apoiamos á xente que con tanto esforzo está subir as reixas dos seus negocios para reabrilos, estas volveran baixar en breve, definitivamente.

O vídeo foi presentado no local da entidade polo presidente da Asociación de Empresarios de Ribeira, Francisco Martínez, e máis polo concelleiro de Comercio, Ramón Doval.

Compra Comercio Local

Como dixemos, o audiovisual forma parte da campaña Compra Comercio Local, unha iniciativa para fomentar as compras e dinamizar o comercio, amais dunha defensa dos beneficios de mercar localmente para superar a crise. A campaña pon a disposición dos cidadáns a posibilidade de equiparse con superpoderes: os que terán se se converten en “superheroes-compradores” do pequeno comercio de Ribeira.

A asociación sustenta a iniciativa nunha realidade incontestábel: as vantaxes dos establecementos de proximidade para achegar, nas súas contornas, un valor que non é quen de brindar ningún outro tipo de actividade económica. Este valor é “a relación coas persoas, onde os vínculos se crean dende ambas partes”.

A promoción realizarase entre as compras feitas desde o día 13 de maio e incluirá tarxetas con rascas para distribuír entre os clientes. Na campaña, que durará até que os establecementos rematen as tarxetas, os cidadáns poderán participar mercando nos locais adheridos á iniciativa. Os rascas gañadores serán trocados na Asociación de Empresarios de Ribeira por vales de compra que poderán gastarse en calquera establecemento participante. A organización fai saber que se o rasca gañador foi entregado nun comercio asociado, o valor do premio será dobre.

Outros artigos

Incendio nunha finca urbana na parroquia de Corrubedo

Os bombeiros do parque Comarcal Provincial de Ribeira foron alertados a primeira hora da tarde deste luns 29 de abril dun incendio nunha finca urbana na estrada do Faro, na parroquia de Corrubedo, no Concello de Ribeira. Na chegada ao lugar identificase o incendio no...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

Hoy ha triunfado el amor, no podía ser de otra manera. Porque, ¿existe alguienque, al igual que Pedro Almodóvar, no haya llorado “como un niño” después deleer la carta a la ciudadanía o escuchar la intervención del presidente de ayer?A veces pienso que somos unos...

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

Convulsión en la sociedad después del retiro del presidente “al rincón del pensar ymuchas especulaciones. Unos dicen que los cinco días de “asuntos propios” son paravictimizarse y no dar explicaciones y otros señalan que, falto de cariño, buscó laadhesión de los suyos...