A plataforma de ecommerce do Son aproxímase aos 60 establecementos adheridos

25 Setembro 2020

Nun contexto libre de pandemia, cómpre que as empresas teñan sempre as redes e os móbiles no seu punto de mira, sobre todo porque os hábitos dos consumidores están a cambiar a pasos axigantados, poñendo rumbo á dixitalización. Se isto era válido para unha situación previa á COVID, nunha situación como a actual ten aínda máis peso. Nesta orde de cousas, as plataformas de comercio electrónico dos nosos concellos xogan un papel fundamental, tanto pola súa capacidade para axudar ás empresas a seguir adiante como por facilitar a vida dos compradores. Entre as plataformas da nosa comarca que levan máis tempo activas figura a impulsada polo Concello de Porto Son a través de http://sonoteucomercio.gal.

Trátase dunha ferramenta de balde que pretende aglutinar a todo o tecido empresarial do municipio sonense coa pretensión achegar aos seus integrantes un “recurso esencial na difusión de todos os bens e servizos que ofrecen”. A plataforma é dende o seus inicios un éxito de participación. Segundo compartiu con nós o Concello, a día de hoxe conta con 57 empresas dos sectores máis diversos (comercio, alimentación, hostalería, turismo, servizos profesionais) e en breve recibirá máis incorporacións, xa que os responsábeis da ferramenta están arestora en diálogo cos establecementos da Praza de Abastos para convidalos a adherirse á iniciativa.

A plataforma, que se atopa mergullada na elaboración dos catálogos dos produtos das empresas participantes, conta cunha canle de comunicación no servizo de mensaxes móbiles Telegram, dende a que se informa á veciñanza das ofertas e promocións dos comercios adheridos, ao que se suma unha listaxe de difusión de Whatsapp para as empresas e canles de información nas redes sociais. Nos vindeiros meses a previsión é ofrecer cursos de formación para as empresas da plataforma.

Orixes anti-COVID

A ferramenta recibiu un importante impulso coas restricións derivadas da COVID e a crise sanitaria e económica que provocou a pandemia. En palabras do Concello, “a situación que acabamos de vivir mudou as pautas de consumo e ocio das familias, o que fai necesaria unha adaptación dos servizos e produtos, así como o establecemento doutras canles para a relación co cliente”. Cara ao asentamento destes novos hábitos e facilitar os procesos de adaptación de toda a xente implicada é cara a onde se dirixe a páxina web, que “serve de escaparate para o tecido empresarial de Porto do Son e promove o consumo no ámbito local; potenciando as compras en establecementos de proximidade, seguros, de confianza, con produtos de calidade, etc”.

Outros artigos

A Misela achega este domingo en Porto do Son un concerto de Nadal

A Casa da Cultura de Porto do Son vai acoller este domingo 15 de decembro un concerto de Nadal a cargo da agrupación noiesa A Misela, a partir das 19.30 horas, organizado pola Área de Cultura municipal e dentro da programación de actividades elaborada para estas...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“O de sempre, para non variar: susto ou morte” – Antón Luaces

“O de sempre, para non variar: susto ou morte” – Antón Luaces

Segundo o Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación, España acadou no recente Consello de Ministros da UE bos resultados no Atlántico e Mediterráneo, de xeito que asegura a viabilidade dos 570 barcos que faenan no Mediterráneo e, no Atlántico, tamén "bos...

“Prácticas caciquís” – José Manuel Pena

“Prácticas caciquís” – José Manuel Pena

Nos últimos tempos, a dereita política española está a preocuparse máis en lanzar trolas e mentiras para tratar de despistar sobre os múltiples casos de corrupción que tiveron, con sentenza firme, e que aínda ten xudicializados. Desde que o sr. Feijóo chegou á capital...