Nun contexto libre de pandemia, cómpre que as empresas teñan sempre as redes e os móbiles no seu punto de mira, sobre todo porque os hábitos dos consumidores están a cambiar a pasos axigantados, poñendo rumbo á dixitalización. Se isto era válido para unha situación previa á COVID, nunha situación como a actual ten aínda máis peso. Nesta orde de cousas, as plataformas de comercio electrónico dos nosos concellos xogan un papel fundamental, tanto pola súa capacidade para axudar ás empresas a seguir adiante como por facilitar a vida dos compradores. Entre as plataformas da nosa comarca que levan máis tempo activas figura a impulsada polo Concello de Porto Son a través de http://sonoteucomercio.gal.
Trátase dunha ferramenta de balde que pretende aglutinar a todo o tecido empresarial do municipio sonense coa pretensión achegar aos seus integrantes un “recurso esencial na difusión de todos os bens e servizos que ofrecen”. A plataforma é dende o seus inicios un éxito de participación. Segundo compartiu con nós o Concello, a día de hoxe conta con 57 empresas dos sectores máis diversos (comercio, alimentación, hostalería, turismo, servizos profesionais) e en breve recibirá máis incorporacións, xa que os responsábeis da ferramenta están arestora en diálogo cos establecementos da Praza de Abastos para convidalos a adherirse á iniciativa.
A plataforma, que se atopa mergullada na elaboración dos catálogos dos produtos das empresas participantes, conta cunha canle de comunicación no servizo de mensaxes móbiles Telegram, dende a que se informa á veciñanza das ofertas e promocións dos comercios adheridos, ao que se suma unha listaxe de difusión de Whatsapp para as empresas e canles de información nas redes sociais. Nos vindeiros meses a previsión é ofrecer cursos de formación para as empresas da plataforma.
Orixes anti-COVID
A ferramenta recibiu un importante impulso coas restricións derivadas da COVID e a crise sanitaria e económica que provocou a pandemia. En palabras do Concello, “a situación que acabamos de vivir mudou as pautas de consumo e ocio das familias, o que fai necesaria unha adaptación dos servizos e produtos, así como o establecemento doutras canles para a relación co cliente”. Cara ao asentamento destes novos hábitos e facilitar os procesos de adaptación de toda a xente implicada é cara a onde se dirixe a páxina web, que “serve de escaparate para o tecido empresarial de Porto do Son e promove o consumo no ámbito local; potenciando as compras en establecementos de proximidade, seguros, de confianza, con produtos de calidade, etc”.