A Asociación de Empresarios de Ribeira fai unha proclama a prol da hostalería coa campaña Consume local

Presentación, hai unhas semanas, da campaña Compra local

A Asociación de Empresarios de Ribeira presentou este xoves 11 de xuño unha importante novidade relativa á súa campaña de Compra local, a iniciativa da entidade para incentivar a fronte común arredor do comercio de proximidade, implicando ao máximo (por exemplo con sorteos e premios) a participación da cidadanía. En concreto, a asociación deu a coñecer na súa sede de Rosalía de Castro a iniciativa Consume local, que dá continuidade á primeira fase da dita campaña, adicada ó sector do comercio, na que participaron 138 establecementos comerciais, maioritariamente socios da entidade empresarial.

O sistema desta nova contribución é o mesmo que o de Compra local, pero “realizado en exclusiva para os sectores de hostalería e restauración”, informou a asociación, engadindo que a razón disto radica en que “estes servizos realizaron a súa apertura máis tarde”. A participación está aberta tanto a socios como a non socios da entidade.

A promoción realizarase entre as consumicións feitas desde o día 12 de xuño ata que os establecementos rematen as tarxetas rascas, sendo a data de finalización a do 31 de xullo de 2020. A forma de participar será consumindo nos establecementos adheridos, que achegarán aos clientes un rasca segundo o criterio do participante.

“O noso principal obxectivo con este proxecto é dinamizar a actividade da hostalería local despois do parón provocado polo coronavirus, convertendo en superheroes a hostaleiros e compradores e dotándoos de superpoderes para transformalos en activadores da hostalería local”, informou o presidente da asociación, Francisco Martínez Gude.

Respecto das bases da campaña, os rascas outorgarán de maneira directa un importe en euros que o gañador deberá trocar na sede da asociación por vales de consumicións. O premio poderá gastalo en calquera local participante, sendo esta cantidade maior (o dobre) para aqueles premios que se repartiron nos establecementos que son socios da entidade.