A ribeirense Ana Peleteiro e o presentador Xosé Ramón Gayoso darán as badaladas na TVG

10 Decembro 2020

A atleta ribeirense Ana Peleteiro e o presentador Xosé Ramón Gayoso serán os protagonistas do programa especial das badaladas de fin de ano que a Televisión de Galicia prepara para a noite do 31 de decembro.

Diso informou a CRTVG nun comunicado, no que destaca que as doce badaladas que anuncian o Ano Novo seguiranse en directo desde a Praza do Obradoiro, en Santiago de Compostela.

Ana Peleteiro, actual campioa de Europa de triplo salto en pista cuberta e unha das grandes figuras do deporte galego, prepara a súa participación nos Xogos Olímpicos de Toquio.

Segundo indicou a CRTVG, a atleta mostrou a súa ilusión por poder compartir esta cita na Televisión de Galicia con Xosé Ramón Gayoso especialmente nun ano “tan complicado para todos”.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Los ministros del Gobierno no se entienden”. Arturo Maneiro

“Los ministros del Gobierno no se entienden”. Arturo Maneiro

En los últimos días, el Gobierno de coalición del PSOE y Sumar está pasando por su peor momento de desacuerdos y discrepancias legislativas que no parece que vayan a tener fin en el corto plazo. Es más, parecer un mal progresista y progresivo.La falta de acuerdos en...

“Un poeta llamado Sémper”. Xosé Antonio Perozo

“Un poeta llamado Sémper”. Xosé Antonio Perozo

El mimetismo positivo del correligionario con el líder es un fenómeno en desaparición. Puede ser debido a dos circunstancias. Una, la falta de carisma de la mayoría de los dirigentes políticos de nuestros días. Dos, la proliferación y diversificación de sus presencias...