As operadoras lanzan consellos para termos as mellores redes durante a crise sanitaria

16 Marzo 2020

Con motivo do arranque das medidas de confinamento que implica o estado xeral de alarma e a necesidade de frear o espallamento do COVID-19, as operadoras de telecomunicacións veñen de lanzar un comunicado conxunto no que achegan unha serie de consellos para estes días de teletraballos, teleformacións e, en xeral, operacións tradicionalmente ligadas ao ámbito presencial envorcadas agora no ámbito online. No comunicado, as compañías asinantes (Movistar, Orange, Vodafone, Grupo Masmovil e Grupo Euskaltel, do que forma parte a galega R) solicitan á cidadanía “un uso racional e responsábel das redes” para afrontar os inevitábeis incrementos do tráfico. Unhas subas que, en termos xerais, están a ser do 40% nas redes IP, do 50% no uso de móbil (voz) e do 25% nos datos.

Conclusión: debemos centrarnos no verdadeiramente importante na nosa actividade comunicativa e reducir todo o que non o sexa.

Así mesmo, as operadoras lembran que o tráfico das ferramentas de mensaxes instantáneas como Whatsapp multiplicouse por 5 nos últimos días.

As compañías recordan que se ben dispoñen de equipos críticos velando polo funcionamento da rede 24 horas 7 días á semana, e que “se están a tomar medidas de reforzo das súas redes semellantes ás que se aplican, por exemplo, nas zonas costeiras no verán”, cómpre dar prioridade ás tarefas máis relevantes e, tamén, manter unha serie de pautas saudábeis para a rede, como dar prioridade ao acceso a Internet para o teletraballo ou a teleformación ou reservar o uso do streaming de vídeo ou gaming para as horas de menos tráficos. Estas pautas, sinalan, “axudarán a manter a calidade do servizo neste nova etapa de illamento a nivel estatal”.

En termos máis concretos, o manifesto inclúe estes pasos a seguir:

· Cómpre descargar só os documentos ou arquivos que de verdade precisemos, e se poden agardar, facelo pola noite ou nas horas con menos concorrencia de tráfico (entre as dúas e as catro da tarde entre as oito da tarde e as oito da mañá).

· É preciso que, “sempre que sexa posíbel”, non enviemos ficheiros de peso. É mellor centrarnos en enviar ligazóns ou rutas cara a onde estean almacenados. E, se é imprescindíbel, envialos comprimidos ou cun formato que pese menos (por exemplo de PPT a PDF).

· Hai que usar ferramentas como Teams ou Slack.

· Evitar correos masivos.

· Usar o teléfono fixo no canto do móbil para realizar chamadas cando sexa posíbel.

· Optimizar o tráfico para o que sexa necesario (correo electrónico, traballo en remoto, conferencias, aplicacións escolares e de educación, acceso á información) e deixar o menos importante para as horas de menos tráfico (ferramentas de lecer, videoxogos, streaming, reprodución de vídeo en directo, etc).

Outros artigos

O novo Auditorio de Ribeira abrirá o sábado 1 de xuño

O novo Auditorio Municipal de Ribeira abrirá as súas portas o sábado 1 de xuño e para celebrar a súa apertura, a Concellería de Cultura está a organizar unha programación especial que se estenderá ao longo de todo o mes. Esta coincidirá co "Xuño dá Cultura e as...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Enfermedades terminales”. José Manuel Pena

“Enfermedades terminales”. José Manuel Pena

Estos últimos días las visitas al hospital fueron frecuentes para acompañara un buen amigo que se encuentra viviendo unos difíciles momentos por sudelicado estado de salud. Esta circunstancia me abrió un poco más los ojos ala realidad del sufrimiento, el dolor, el...

“Mellor é falar”. Luís Celeiro

“Mellor é falar”. Luís Celeiro

Moitos dos lectores lembran como era aquelo de chamar por teléfono aos parentes deMadrid ou de Barcelona, ao noivo de Lleida ou de Cádiz, ao veciño emigrante en Suíza ou encalquera lugar industrial de Alemaña. Moitos aínda se acordan hoxe daquel teléfonoparroquial que...