Aprazada a observación astronómica prevista para mañá en Rianxo

05 Agosto 2019

20190805. A observación astronómica programada en Rianxo para mañá, martes 6, queda aprazada ata novo aviso porque desde o Concello comunican que as condicións metereolóxicas non son favorables.

Esta actividade, enmarcada en Rianxo Ciencia, non esixe a visita obrigada a ningún centro de observación específico, pois o propio paseo local da Ribeira, a carón do busto de Castelao, é un bo lugar para o seu desenvolvemento.

A quedada está organizada polo Concello de Rianxo, Rianxo Ciencia, Universidade de Santiago de Compostela e Xunta de Galicia.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Un poeta llamado Sémper”. Xosé Antonio Perozo

“Un poeta llamado Sémper”. Xosé Antonio Perozo

El mimetismo positivo del correligionario con el líder es un fenómeno en desaparición. Puede ser debido a dos circunstancias. Una, la falta de carisma de la mayoría de los dirigentes políticos de nuestros días. Dos, la proliferación y diversificación de sus presencias...

“Mi Buenos Aires querido…”. José Castro López

“Mi Buenos Aires querido…”. José Castro López

Mientras escribo suena “Mi Buenos Aires querido” en la voz de Carlos Gardel, elinmortal interprete del tango, la expresión artística única que refleja la identidad deArgentina y de su gente.Mi primera noticia de Buenos Aires se remonta a la ya lejana infancia cuando...