Juan Caballero. Máis dunha vintena de embarcacións inscribíronse na XXIV Regata Ramiro Carregal Rey, o Gran Trofeo Faro de Corrubedo que organiza o Real Club Náutico Portosín en colaboración coa Real Federación Galega de Vela e o Club Náutico Deportivo de Ribeira.

Ás 12 do mediodía deste sábado 22 de xuño, a condición de que as condicións meteorolóxicas así o permitan, máis dunha de vintena de embarcacións tomarán a saída desde as inmediacións da bocana de entrada ao porto deportivo do Real de Portosín, poñendo proa cara ao saída sur da ría de Muros e Noia cara a ría de Arousa para acometer logo unha travesía de gran beleza paisaxística.
Serán unhas 22 millas náuticas – algo máis de 35 km – nun trazado marítimo no que non se poderá baixar a garda en ningún momento debido aos baixos rochosos da zona.
A derrota marítima máis curta será a de penetrar polos pasos do Carreiro ou o de Sagres, ambos coa dificultade que entrañan as pedras que os defenden celosamente, co hándicap da ondada que as mesmas formacións poden chegar a montar, se o mar está cheo e con enerxía. No caso de que esta opción non sexa válida, pola seguridade dos regatistas, o comité da Ramiro Carregal Rey indicaría o contorneo á illa de Sálvora, navegando polo seu exterior e buscando un rumbo máis aberto, onde as ondas sexan moito máis negociables para os veleiros.
Previamente, na baixada, haberá que atender aos baixos de Basoñas e a pedra de Filgueira, que serán outras das prioridades para salvar polos responsables da navegación a bordo, estando moi atentos á súa localización nas cartas mariñas ou na electrónica dos veleiros.
Unha vez penetrados no interior da ria de Arousa, a navegación xa será máis tranquila, un momento estratéxico para expor unha boa táctica e chegar co velame coma unha bala, se a intensidade do vento o permite, ata as inmediacións do Deportivo de Ribeira, onde estará situada a chegada.

O Real Club Náutico Portosín organizou unha loxística de desprazamentos por estrada para levar aos regatistas dun porto a outro, tanto nas horas previas á saída como ao seu termo.
O Top, para a xornada sabatina, está previsto ás 12.00 do mediodía, na ría muradá e noiesa, cunha previsión de vento moi roldón pero que á hora da saída mandará do noroeste, con intensidades variables entre os 8 e os 12 nós, o que facilitaría unha travesía máis lineal.
O domingo, e tamén con saída ás 12.00 horas, os treitos serán máis técnicos, celebrando, como mínimo, unha manga polo interior da ría arousá, nas inmediacións de Ribeira, do tipo barlovento-sotavento, un trazado entre boias que poñerá en xogo a destreza das tripulacións nas súas manobras e que o comité da regata está a barallar a súa lonxitude que poderá oscilar entre as 6 e as 8 millas, dependendo do vento reinante na propia ría.
O Real Club Náutico Portosín presenta unha excelente frota de veleiros que tratarán de facerse co Gran Trofeo Faro de Corrubedo, tendo representantes nas tres divisións naturais como son Regata, Cruceiro/Regata e Cruceiro, con nomes como o Siradella, Dracco, Bacor, Indalo Nono ou Escora, veleiros que llas terán que ver con embaixadores de gran nivel como o Corsario, do Club de Iates de Vilagarcía; o Cámping Ría de Arousa, do Club Náutico Arousa Norte; o Piko Norte, do Club Náutico de Boiro; o Moucho, do Deportivo de Ribeira; o Bon III, do Club Náutico Punta Lagoa e actual campión galego de dous en dous e vixente gañador da anterior edición do Gran Trofeo Faro de Corrubedo; o Ronáutica Marinas, do Club Náutico Santo Telmo; o Ziralla Primero, do Ro Yacht Club; ou o Exit Manitú, do Liceo Marítimo de Bouzas, entre outros.