A ConcellerĆa de EducaciĆ³n do Concello de Boiro estĆ” a impulsar obradoiros de emociĆ³ns nos centros de ensino. A actividade enmĆ”rcase no proxecto En(clave) de educaciĆ³n, igualdade e saĆŗde para traballar en rede coa comunidade educativa que se leva a cabo a sĆŗa segunda ediciĆ³n neste curso 2022-2023.
Neste momento desenvĆ³lvese nos centros de ensino o obradoiro de emociĆ³ns no que se traballa a educaciĆ³n emocional e resoluciĆ³n de conflitos a travĆ©s do teatro. Uns obradoiros nos que participan os nenos e nenas dos centros de Primaria e nos que se traballa a corresponsabilidade, a coeducaciĆ³n, a prevenciĆ³n da violencia e o control emocional.
O proxecto En(clave) naceu no curso 2021-2022 para ādar resposta Ć”s demandas dos centros de ensino de traballar sobre acciĆ³ns relacionadas coa promociĆ³n social da igualdade de xĆ©nero, a resoluciĆ³n de conflitos e a saĆŗde mentalā.
Todas estas cuestiĆ³ns, explica o Concello de Boiro acerca dos obxectivos do proxecto, vĆronse agudizadas debido Ć” crise sanitaria da COVID, polo que o obxectivo principal deste programa Ć© impulsar un cambio de valores, roles e estereotipos.
O programa engloba tres grandes Ć”reas de traballo que son, por unha banda, a Igualdade, a sensibilizaciĆ³n social e a visibilidade; pola outra a EducaciĆ³n e prevenciĆ³n (para analizar as necesidades de atenciĆ³n da nenez e a mocidade e evitar a exclusiĆ³n); e por Ćŗlitmo a SaĆŗde e benestar (para mellorar os hĆ”bitos de saĆŗde e benestar e favorecer actividades e espazos de encontro fora do Ć”mbito educativo).
O programa deste ano inclĆŗe, ademais dos obradoiros de emociĆ³ns, obradoiros de prevenciĆ³n de acoso escolar e tamĆ©n de sexualidade e xĆ©nero destinados aos IES; obradoiros de xestiĆ³n de residuos ambientais; de saĆŗde mental infanto-xuvenil; de hixiene bucodental; de avaliaciĆ³n visual con optomĆ©trica e alimentaciĆ³n e hĆ”bitos saudĆ”beis.
A ediciĆ³n do presente curso inclĆŗe tamĆ©n un programa de apoio especĆfico Ć”s ANPAS na comunidade educativa para realizar obradoiros e actividades especĆficas en funciĆ³ns das necesidades detectadas. āDende o departamento de educaciĆ³n realizamos un seguimento periĆ³dico do programa para seguir mellorando e, de cara a prĆ³ximos anos, ir adaptando as actividades Ć”s necesidades reais dos nosos rapaces e rapazasā, afirmou a concelleira de EducaciĆ³n, MarĆa Outeiral.