925 servizos de autobús semanais conectan a comarca do Barbanza e avanza un reforzo das comunicacións con Santiago

A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, salientou hoxe no Parlamento que os veciños da comarca do Barbanza dispoñen de 925 servizos semanais para cubrir os desprazamentos nos autobuses interurbanos da Xunta, que está a traballar nun reforzo das comunicacións con Santiago.

Vázquez Mourelle precisou que en días laborables, que son os que concentran a maior demanda, os concellos de Boiro, A Pobra do Caramiñal e Ribeira están conectados entre si por 35 servizos de ida e volta entre as 6:20 da mañá e as 23:30 horas.

Engadiu a estes servizos outros 68 diarios entre A Pobra e Ribeira, así como 29 expedicións na franxa horaria de 6:45 a 22:30 horas entre Ribeira e Noia.

Sinalou que entre Ribeira e Santiago hai os días laborables 34 frecuencias, 23 por estrada e 11 servizos semidirectos, que se reforzan con 4 servizos máis os venres.

Ademais recordou que o pasado mes de outubro a Xunta trasladou aos concellos unha proposta para reforzar os servizos de conexión directa con Santiago de Compostela e reducir os tempos de viaxe nas horas de maior demanda.

Neste sentido, sinalou que a Consellería de Infraestruturas e Mobilidade está pendente de que os concellos trasladen as achegas que consideren oportunas para tomar decisións a este respecto.

Fixo fincapé en que a oferta dos autobuses interurbanos da Xunta no Barbanza é moi ampla en cantidade de servizos e en cobertura horaria, pensada para dar resposta ás necesidades dos veciños.

Adiantou que a partir do vindeiro mes de setembro o 90% dos autobuses que prestan servizo nesta comarca estarán adaptados para persoas con mobilidade reducida.

Vázquez Mourelle precisa que en días laborables, Boiro, A Pobra do Caramiñal e Ribeira están conectados por 35 servizos de ida e volta entre as 6:20 e as 23:30 horas
Plan de Transporte Público de Galicia

Destacou que estes servizos, enmarcados no Plan de Transporte Público de Galicia, son modernos, viables, sostibles e útiles, pero sobre todo, adaptados ás necesidades reais dos veciños.

A este respecto, indicou que a Xunta vén realizando un seguimento continuo e exhaustivo dos servizos para garantir que se axustan ás necesidades de mobilidade da cidadanía. Para isto, concretou que o plan está vivo, polo que se efectúan continuas melloras de horarios, frecuencias e reforzos.

Cómpre lembrar que a Xunta, tras activar a concesión correspondente nesta bisbarra, en febreiro de 2021 efectuou optimizacións nos servizos.

Ademais, en novembro, coincidindo co reinicio da actividade laboral e lectiva presencial tras o remate do confinamento, tamén acometeu unha serie de melloras.

A maioría das modificacións situáronse na franxa dos 15 minutos como máximo, co fin de mellorar a coordinación dos servizos e reforzar a súa puntualidade, tanto nas liñas operativas entre os concellos da comarca como nas conexións con Santiago. Tamén se incorporaron 7 paradas máis baixo demanda en 8 liñas da comarca.