As escolas unitarias de Rianxo divulgan este manifesto e convidan a achegarse este xoves e venres para coƱecer o seu labor

19 Outubro 2021

O vindeiro 5 de novembro de 2021, Ć”s 16:30 h, na Praza do Concello de Rianxo terĆ” lugar un acto reivindicativo convocado pola Comunidade Educativa do CRA de Rianxo, para manifestar a repulsa polas actuaciĆ³ns da ConsellerĆ­a de EducaciĆ³n ante o que din, os ataques continuados Ć” Escola Rural, en concreto para defender a supervivencia do centro.

O acto comezarĆ” ca lectura dun manifesto onde expresarĆ”n a indignaciĆ³n pola decisiĆ³n da ConsellerĆ­a de pechar dĆŗas unidades, suprimir a tres docentes e impedir que os nenos e nenas do rural rianxeiro poidan completar etapa no CRA ata 2o de EducaciĆ³n Primaria como Ć© o desexo das sĆŗas familias.

ColocarĆ”n nas rĆŗas cartaces feitos polo alumnado do CRA onde recollen a sĆŗa experiencia como alumnos e alumnas, manifestando todos os aspectos positivos deste modelo educativo contra o que atenta Ć” ConsellerĆ­a.

A continuaciĆ³n garderĆ”n un minuto de silencio pola situaciĆ³n na que se atopan as escolas e por Ćŗltimo levarĆ”n a cabo unha marcha polas rĆŗas do centro do Concello. CorrerĆ”n para salvar o cole, para salvar o rural rianxeiro e para transmitirlle Ć” ConsellerĆ­a a intenciĆ³n de loitar polo futuro das nosas escolas.

Piden a todas as familias do centro que acudan a este acto cas sĆŗas crianzas, familiares, amigos e amigas, veciƱos e veciƱas…

Outros artigos

O CEP de Carreira acolleu unha xornada sobre o ciclo da auga

O alcalde de Ribeira, LuĆ­s PĆ©rez Barral, e o concelleiro do Mar, Fernando Abraldes, visitaron este luns 22 de abril o CEP de Carreira no marco dunha xornada de formaciĆ³n sobre o ciclo da auga levada a cabo por Viaqua e encadrada no proxecto AqualogĆ­a. O programa...

+
ļ€¾

Publicidade

ļ‡Ŗ

Revista en papel

ī„

OpiniĆ³n

“La palabra y el libro”. Alberto Barciela

“La palabra y el libro”. Alberto Barciela

La palabra es la mayor intuiciĆ³n de los humanos, y su mayor logro colectivo. Con ellas, con su cĆŗmulo, los racionales nos distinguimos, construimos mundos, los narramos, elaboramos cosmos propios y extraƱos; adquirimos universos reales y proyectamos otros imaginarios....