Localizado o home de 63 anos desaparecido desde facía máis dun mes en Ames

08 Setembro 2021


O home de 63 anos desaparecido fai máis dun mes en Bertamiráns, no municipio de Ames e do que informamos en O Barbanza , foi localizado.

Segundo trasladou SOS Desaparecidos, este home, que permanecía desaparecido desde o pasado mes, foi localizado, polo que se desactivou a alerta.

José Antonio Trinquete González, de 63 anos, fora visto por última vez o pasado 2 de agosto, polo que se pediu colaboración para localizalo. Finalmente, foi atopado e SOS Desaparecidos agradeceu o apoio na difusión da súa alertas e a colaboración cidadá.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“España”. Alberto Barciela

“España”. Alberto Barciela

España se hace grande con lo aparentemente sencillo. Entonces deja de ser una Europa periférica que arrambla con esa idea de que el continente termina en los Pirineos, para reivindicarse como la tierra conquistadora, que acobijó a todas lAs culturas, que se embebión...

“Cuando los socios no apoyan al Gobierno”. Arturo Maneiro

“Cuando los socios no apoyan al Gobierno”. Arturo Maneiro

Cuando las materias que pretende conseguir o las normas quequiere aprobar no les favorece de forma clara -no sacan nada enlimpio, no hay más poder o más dinero-, los socios de investidurade Sánchez no lo apoyan; entonces, leña al PP.En estos casos, los ministros y...