Ribeira celebra pleno extraordinario e urxente para abordala reprobación do alcalde e que se cumplan os acordos plenarios

Este mércores o consistorio ribeirense acollerá un pleno extraordinario e urxente para abordala reprobación do alcalde de Ribeira e instar ao goberno local a cumplir os acordos plenarios.

Tal como informamos en obarbanza.gal o pasado 23 de xullo, os grupos da oposición ribeirense, a excepción do PSOE, uníronse para presentar unha moción de urxencia coa finalidade de que o pleno da corporación municipal reprobase ao alcalde, Manuel Ruiz Rivas, por considerar que incumpriu o acordo plenario adoptado o pasado 19 de outubro “non que se establecía realizar un estudo técnico comparativo independente sobre o proxecto proposto pola Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, o proxecto premiado co premio Ovisa 2018 e o proxecto de mellora dá estrada DP-7301 entre vos lugares de Xarás e Frións“.

A moción subscrita polo Partido Barbanza Independente ( PBBI), o Bloque Nacionalista Galego (BNG) e SumaRibeira (SR), inclúe unha petición para que a corporación municipal de Ribeira inste o alcalde a cumprir cos acordos plenarios, e máis concretamente co acordo do pleno celebrado o 19 de outubro de 2020 e realizar un estudo da DP-7301 nos mesmos termos que o feito para o proxecto de circunvalación proposto pola Consellería de Infraestruturas e Mobilidade e o distinguido co premio Ovisa.

O alcalde, Manuel Ruiz, replicara ós argumentos esgrimidos por BNG, PBBI e Suma na moción de reprobación sobre a que deberá pronunciarse a corporación no pleno extraordinario que se celebra este mércores 18 de agosto.

Ruiz salientou que o proxecto da Xunta “conclúe que a circunvalación debe ir por onde ditamina o PXOM aprobado no 2002. O rexedor, igual que outros partidos políticos, defenderon esta solución». Así mesmo, asegurou : «Que ningún grupo crea que a miña preocupación é entrar en guerras que non benefician á poboación».

O mandatario mostrou os documentos do prego de adxudicación do estudo, nos que se detalla que a empresa debía analizar as tres alternativas. Precisou que se convidou a «tres empresas de solvencia técnica recoñecida que traballan para Administracións e con experiencia en infraestruturas viarias. Non contar con firmas destas características tería sido unha aberración».