CONGALSA aposta firme pola sustentabilidade nos seus elementos de packaging

A empresa pobrense CONGALSA participou os días pasados nun almorzo convocado polo Clúster de Innovación e Envase e Embalaje dirixido a compartir experiencias e innovacións en materia de packaging e presentación de produtos. Na cita participaron representantes de empresas estatais punteiras, entre os que se atopaban José Ramón Núñez, xefe de Marketing de CONGALSA, e Alba Álvarez, responsábel de proxectos de Innovación e Packaging da empresa alimentaria con sede na Pobra do Caramiñal.

Os dous relatores presentaron os principais retos de CONGALSA neste ámbito e lembraron que estes desafíos pasan por avanzar en sustentabilidade, en calidade e en funcionalidade. Tamén fixeron fincapé na importancia crucial do concepto de packaging (embalaxe e produtos e presentación) para unha empresa como CONGALSA, presente en 30 países e referente internacional en tapas e aperitivos de peixes e mariscos, amais de ser unha das empresa máis activas do sector no que se refire ao lanzamento de produtos (unha ducia deles cada ano) e a renovación de envases (CONGALSA realiza até 10 modificacións no packaging dos seus produtos xa existentes).

“Todos estes retos”, sinalou José Ramón Núñez, “non implican renunciar á calidade do produto nin da materia prima, que é na nosa filosofía un elemento básico”. Segundo engadiu, “o produto ten que gustar”.

No que se refire á sustentabilidade, os representantes de CONGALSA explicaron que a empresa marcouse o obxectivo de conseguir que o seu packaging sexa cen por cen reciclábel nun prazo de tres anos. “O que pretendemos é reducir a pegada de carbono e ser sensibles ante unha demanda social crecente”, engadiron.