A Asociación de Empresarios de Ribeira móllase polo comercio local coa Campaña do Día Nai 2021

16 Abril 2021

A Asociación de Empresarios de Ribeira presentou este 16 de abril as actividades encadradas na Campaña Día da Nai 2021, dirixidas a dinamizar o comercio local e, tamén, recoñecer e premiar a fidelidade das veciñas e veciños que apostan polos establecementos de proximidade. O miolo da campaña é un sorteo dirixido a todos os clientes que merquen e consuman nos establecementos asociados participantes na iniciativa. Quen participe, que deberá ser maior de idade, poderá facelo de balde e sen contraprestación algunha.

Segundo fixo saber o presidente da asociación, Francisco Martínez Gude, o “obxectivo fundamental da campaña é incrementar as vendas e incentivar o consumo no pequeno comercio retallista e hostalería de Ribeira”. Na presentación participou a concelleira María Sampedro.

A promoción realizarase entre as compras e consumicións feitas desde o día 19 de abril ao 2 de maio de 2021. A forma de participar será mercando e consumindo en calquera local socio e subindo o tícket á web da asociación.

O sorteo realizarase o luns 3 de maio ás 13.00 horas no local da Asociación de Empresarios.

Na campaña poderán participar tódolos consumidores maiores de idade, que se rexistren a tal efecto seguindo as indicacións das bases e que realicen unha compra ou consumición por calquera importe nos establecementos adheridos á iniciativa de promoción, “sempre e cando a compra se realice durante as datas de duración da campaña”. Ou sexa, do 19 de abril ao 02 de maio de 2021. As persoas participantes deberán en todo caso conservar o tícket da compra ou consumición realizada, a fin de dispoñer dun xustificante.

A realización do sorteo celebrarase de xeito telemático mediante un código programado que elixirá aleatoriamente aos agraciados de entre tódolos participantes, ata conseguir o gañador do premio e un suplente.

O consumidor/cliente/usuario rexistrado na campaña, poderá optar aos premios con varias participacións se é o caso, pero, segundo se especifica nas bases, “unha vez agraciado cun premio xa non poderá optar a ningún máis na mesma edición; neste caso non poderá ser a mesma persoa a premiada e o suplente”.

O premio

O premio desta campaña para a persoa participante será unha tarxeta bancaria con un importe de 1.000€ menos a retención dos impostos obrigatorios, o asesoramento dun/unha personal shopper e un coche con chofer para levala aos establecementos que elixa para gastar o premio. Este ten que ser gastado o día 29 de maio nos establecementos participantes. O importe deste premio deberá ser investido nos tres sectores que participan nesta campaña: comercio, hostalería e restauración. Para repartilo entre varios participantes, como máximo a persoa premiada pode gastar 150€ en cada un dos establecementos seleccionados para gastar o premio.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Na memoria da veciñanza”. Luís Celeiro

“Na memoria da veciñanza”. Luís Celeiro

Ela pensaba que morría aquela mesma noite. Despídese das amizades, dos poucosfamiliares que lle quedaban, vai ao refuxio dos animais abandonados e dálle un bico a cadaun dos cadelos e a algunha das cadelas que moraban naquel espazo cheirento, naquel lugarque fedía e...