
A Asociación de Empresarios de Ribeira fixo balance dunha das súas grandes actividades da tempada: a novena edición da Feira de oportunidades do pequeno comercio e últimas novidades en automoción, que se celebrou a pasada fin de semana (entre o 5 e o 7 de marzo) na praza do Concello, achegando relevantes descontos e promocións baixo as máis estritas medidas de seguridade sanitaria. O obxectivo: brindarlles aos establecementos de Ribeira unha oportunidade para coller impulso neste contexto de desescalada. Segundo fai saber a patronal, desta volta foron oito os comercios participantes e dúas florarías as que participaron, ás que se sumaron seis marcas de automoción con presenza en Ribeira mostrando en detalle os seus novos modelos.

A asociación deste ano destaca que “este ano, por mor da pandemia de COVID-19, en lugar de concentrar o evento nunha única carpa, optouse por facer que cada establecemento participante ocupase unha carpa individual, con separación entre cada unha delas”. Tamén se contou no recinto cunha entrada e cunha saída independentes, con varios lugares de dispensación de xel desinfectante e cun servizo de seguridade que controlou o aforamento e máis o uso obrigatorio de máscara e de uso xel á entrada da feira.

“En xeral”, explica a asociación nun comunicado, “podemos dicir que aínda que a afluencia de xente non foi coma noutras edicións, os participantes quedaron contentos, xa que, aínda que non se pode comparar con anos anteriores, todos cumpriron as súas expectativas e esperan volver repetila para o ano”.
A asociación tamén comunicou que segue a traballar en novos proxectos para revitalizar o sector produtivo local, uns proxectos prolongando liñas de acción previas e ouros completamente novos. Estas iniciativas serán presentadas pola entidade empresarial ao longo dos vindeiros días.