Servizos Sociais de Boiro tramitou sete novas altas no servizo de teleasistencia

06 Xullo 2020

A área de Servizos Socias do Concello de Boiro vén de facer un novo balance da actividade desenvolvida polo departamento ao longo da emerxencia sanitaria e en relación cos fogares beneficiarios do seu labor. Segundo fixo saber, o departamento viu incrementada a súa actividade durante o Estado de Alarma con sete novas altas no servizo de teleasistencia, un instrumento que xestiona a Deputación da Coruña cuxo obxectivo é mellorar a calidade de vida das persoas que viven soas gracias a un intercomunicador que poden carrexar nos seus desprazamentos e que lles permite ter atención permanente, so con premer no aparello.

Desde que se ampliou este servizo con motivo da COVID-19, déronse de alta en Boiro un total de 7 novos usuarios, polo que no municipio de Boiro hai un total de 40 teleasistencias activas. É o persoal do departamento de Servizos Sociais quen realiza estes trámites de solicitudes para o servizo de teleasistencia de aquelas persoas maiores de 65 anos que viven soas.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Portas xiratorias, interese público”. José Luís Calo

“Portas xiratorias, interese público”. José Luís Calo

España ten moito que mellorar na loita contra a corrupción. O Grupo de Estadoscontra a Corrupción do Consello de Europa (GRECO) publicou dous informes deseguimento que avalían o cumprimento por parte de España das súasrecomendacións para previr a corrupción. O “GRECO”...