A campaña Merca produto fresco do mar seguirá apoiando este verán aos heroes e heroínas dos nosos portos

25 Xullo 2020

A alerta sanitaria e o estado de alarma do coronavirus enfrontaron aos profesionais do mar con grandes retos que afectaron á súa actividade, marcada polas dificultades coas que se atoparon para colocar os seus produtos no mercado como consecuencia do descenso da demanda provocado polo peche da hostalaría. Malia isto, a actividade dos
homes e mulleres do mar non cesou, manténdose intacta a cadea de distribución que levou alimentos de calidade á cidadanía para que non faltase peixe fresco nas mesas, un produto saudable e necesario na dieta, xa que achega, entre outros beneficios, a vitamina D que non se podía obter do sol estando recluídos no fogar. Para minimizar o impacto da emerxencia sanitaria no sector e convidar á cidadanía a consumir produtos do mar durante o confinamento, a Xunta (a través da Consellería do Mar) puxo en marcha en abril unha campaña de promoción e divulgación titulada “Merca produto fresco do mar. Estamos no mesmo barco”.

Esta acción naceu co “fin de impulsar a demanda e os prezos dos produtos pesqueiros para que a frota que seguía operativa durante o estado de alarma puidese desenvolver a súa actividade en condicións de rendibilidade a pesar das dificultades derivadas da expansión da covid-19”.
Durante ese tempo a campaña facía fincapé no apoio aos profesionais que estaban activos naquelas circunstancias de emerxencia sanitaria, que eran arredor de 10.000 mulleres e homes carrexando a diario, ás preto de 40 lonxas galegas que continuaban abertas, unhas 700 toneladas de alimento de calidade para abastecer á cidadanía durante o confinamento.En maio a iniciativa reforzouse coa súa difusión nos puntos de venda de supermercados e hipermercados de cadeas de distribución como Froiz, Gadisa, Carrefour, Vegalsa- Eroski e El Corte Inglés, nos que se distribuíron 7.000 carteis, 7.000 vinilos e 24.000 letreiros promocionais que animan a comprar produtos pesqueiros e a apoiar o esforzo dos profesionais do mar. Segundo informa o Goberno galego facendo balance da campaña de promoción, esta vertente da iniciativa aplicada aos puntos de venda é unha
iniciativa aberta a todas aquelas cadeas distribuidoras, prazas de abastos e peixerías que estean interesadas en participar. O obxectivo: mostrar a importancia e a necesidade de que o sector extractivo conte co apoio da cidadanía para manter unha actividade rendible, convidando a todas as galegas e galegos a “manterse no mesmo barco na loita contra a enfermidade e fomentando a reciprocidade no esforzo de cada un dos cidadáns da nosa terra”.


A actualidade da campaña
Na desescalada e neste verán poscovid no que estamos mergullados, o espírito da campaña Merca produto fresco do mar.Estamos no mesmo barco segue vivo porque, entre outras cousas, segue viva a necesidade de pechar fileiras arredor do sector e dos seus produtos. En base a isto, a campaña continúa presente nos medios de comunicación e nos puntos de venda de produtos do mar de supermercados e hipermercados para, en
palabras do Goberno galego, “dar continuidade a ese apoio tan ou máis necesario tamén durante a reactivación da cadea mar-industria”. Neste novo capítulo da iniciativa as e os protagonistas seguen a ser os mesmos (as e os profesionais do sector) e os obxectivos mantéñense. Entre estes, pervive e mesmo se fortalece o esforzo de favorecer que as persoas do sector obteñan o prezo máis xusto posible polo seu esforzo.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Cariño: un pequeno gran punto negro contaminante”

“Cariño: un pequeno gran punto negro contaminante”

Non se sabe con exactitude o grao de contaminación que pode provocar en Galicia unha empresa que, como Altri (en Palas de Rei, Lugo), vai utilizar o eucalipto como materia prima a partir da que extraer fibras téxtiles; máis é evidente que existe medo ao que a...

“Tiempos verbales”. Alberto Barciela

“Tiempos verbales”. Alberto Barciela

No sé en que justo momento, si es que lo hubo alguna vez, perdimos el rumbo político y el social. No identifico en qué instante se distrajeron las referencias de los valores esenciales para la convivencia, para el entendimiento, para la discusión constructiva y la...