O experto en e-marketing Javier Rocamora mostrará ao empresariado de Boiro como situarse na vangarda tecnolóxica

02 Marzo 2020
Rocamora axudará ás empresas de Boiro a ter máis presenza nas redes

Este mes de marzo prosegue a intensa actividade de divulgación innovadora da Asociación Boirense de Empresarios (ABE), que se traduce en charlas, relatorios e xornadas sobre os recursos dos que pode botar man o tecido produtivo local para poñerse na vangarda tecnolóxica aplicada aos negocios. No marco do seu plan de formación, a ABE celebra os días 10, 11 e 12 de marzo un obradoiro de mercadotecnia dixital (e-marketing) de 15 horas. Segundo informa a ABE, a actividade será “novidosa” tanto no contido como no formato, entre outras cousas porque remata cun xantar de networking no Viveiro empresarial de Espiñeira.

O obradoiro terá 15 horas de formación repartidas en 3 días. O seu obxectivo é “facilitar novos métodos de marketing ás empresas, buscando xeitos de visualizalas mellor nas canles de comunicación e promoción e contribuír a optimizar a comercialización dos negocios”.

En termos máis concretos, os obxectivos son elaborar un plan de comunicación da marca persoal ou empresarial a través dun sitio web e de redes sociais, partindo dunha estratexia de elaboración de contidos; comprender o lugar que ocupan as redes sociais dentro da engrenaxe do noso negocio; entender a utilidade das redes sociais e como encaixan dentro da nosa actividade empresarial; entender a necesidade ou non de ter un comunity manager e as diferentes opcións dispoñíbeis; e coñecer outras redes sociais máis alá de Facebook, Instagram e Twitter.

Segundo explica a ABE sobre as cuestións a tratar na actividade formativa, esta diríxese a facilitar a adaptación das entidades económicas a novo estado de cousas da era dixital: “As empresas deben aproveitar o conxunto de estratexias, ferramentas, técnicas e operacións que a mercadotecnia dixital ofrece e máis as coordinadas que, a través de Internet, buscan aumentar as vendas dun produto ou servizo”. Tamén é preciso achegalas ás ferramentas máis acaídas para manter clientes no tempo, captar novos usuarios e xerar visibilidade e recoñecemento de marca.

O relator da xornada

A persoa encargada de impartir estes contidos será o experto en ecommerce e redes sociais Javier Rocamora, profesional das novas vertentes da xestión comercial, amais de consultor autónomo e formador especializado neste campo en concreto. Rocamora publica de xeito regular artigos en Marketing For eCommerce, unha das publicacións online de referencia a nivel nacional en comercio electrónico. Entre seus proxectos máis destacados figuran a redacción de contidos no proxecto Vendes en Internet? da entidade estatal Red.es, o deseño e implantación da estratexia dixital a nivel europeo da multinacional islandesa Saeplast, a xestión da campaña estival na Rede de 2017 para Turismo de Galicia e o Camiño de Santiago ou a súa participación en proxectos para Telefónica, Applus, Carrefour, Media Markt, Grupo Vegalsa-Eroski, Pescanova, Elogia Media, BAP Conde, Roi Scroll e un longo etcétera.

Formato innovador

Ao remate do obradoiro, a ABE celebrará o xoves 12 unha comida networking cortesía do Obradoiro de Hostalería do Concello de Boiro nas instalacións onde se desenvolve o mesmo, que é o Viveiro de Empresas situado no Polígono de Espiñeira. Asistirán á comida os 20 alumnos do curso, o docente, a directiva da ABE así como representantes da cámara de comercio de Santiago (colaboradores nesta acción formativa) e o alcalde de Boiro. O xantar servirá para afianzar os conceptos aprendidos no taller así “como para achegar ao empresariado boirense ao día a día do Viveiro, que nestes intres comeza a ter unha ampla actividade formativa”, sinalan dende a organización da xornada.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Plácido Vila”. Xulio Xiz

“Plácido Vila”. Xulio Xiz

Vivo na Milagrosa, onde hai tempo entrar no recinto murado era “ir a Lugo”, e agora – integrados mesmo nominalmente – o que antes parecía distante, a paso setentón faise en vinte minutos, e trinta se temos a ousadía de levar o coche. O centro de saúde da rúa...

“Ser joven en España”. José Castro López

“Ser joven en España”. José Castro López

La mayoría de las sentencias judiciales pasan desapercibidas. Otras, sin embargo, sonmuy llamativas porque el veredicto recae sobre aspectos muy sensibles de la vida socialo familiar. Como ha ocurrido en Italia.Hace unos meses un tribunal obligó a dos hombres de 40 y...