As ConcellarĆas de Obras e EducaciĆ³n de Boiro veƱen de poƱer en marcha un protocolo de actuaciĆ³n coa finalidade de resolver as deficiencias que presentan os centros educativos do municipio. Unhas acciĆ³ns que a edil de EducaciĆ³n, MarĆa Outeiral, lle presentou o mĆ©rcores Ć” ANPA de Cabo de Cruz nunha asemblea que convocaron para tĆ³dolos membros do colectivo coa intenciĆ³n de dar conta das reformas do CEIP Santa MarĆa do Castro.
Desde o Concello manifestan que, semanas atrĆ”s, a ANPA fixo pĆŗblicos uns carteis que alertaban do abandono de anos que sufre o colexio crucense, tras os que a direcciĆ³n do centro recibiu unha solicitude de cita de Xefatura Territorial, a cal tivo lugar o pasado luns entre a administraciĆ³n e a directiva do centro, contando tamĆ©n coa asistencia da ANPA. AsĆ, na asemblea do mĆ©rcores, os directivos da asociaciĆ³n de nais e pais deron conta dos acordos aos que Xefatura Territorial chegara en canto Ć”s reparaciĆ³ns do centro.
Nunha xuntanza previa mantida no mes de decembro entre o Concello de Boiro e Xefatura Territorial, chegarase xa a un acordo de colaboraciĆ³n entre ambas entidades para o arranxo das fiestras, unha actuaciĆ³n que comezou hai dez anos. O acordo acadado naquel momento consistĆa en que a entidade autonĆ³mica se facĆa cargo do material e a administraciĆ³n local da man de obra, ao entenderse esta intervenciĆ³n de moita relevancia como para asumila unicamente unha parte.
Neste senso, desde o Concello apuntan que levan meses traballando, con persoal propio, para a reparaciĆ³n de tĆ³dalas demandas presentada por parte da direcciĆ³n dos diversos centros en relaciĆ³n Ć”s deficiencias mĆ”is urxentes. Na asemblea mantida na tarde do mĆ©rcores, a concelleira trasladoulle Ć” ANPA os traballos que se estĆ”n a realizar e as necesidades que presentan tĆ³dolos centros debido, segundo afirmou, ao abandono que estes presentaban; ademais de explicar cal Ć© o obxectivo do citado protocolo co que se pretende remediar as deficiencias para garantir un mantemento continuo das instalaciĆ³ns educativas.