O programa Erasmus+ incorpora ao centro boirense CEIP Santa Baia

09 Xullo 2019

20190709. O CEIP Santa Baia de Boiro participa no programa Erasmus+ co proxecto Alumnado con NEAE: Inclusión e Espazos Dinámicos. Desde o centro consideran que a educación é unha responsabilidade colectiva que pode axudar a aqueles alumnos que sofren unha situación de desvantaxe educativa. Deste xeito, coa formación de docentes e a concienciación do resto de membros da comunidade educativa “pódese contribuír a debilitar os factores xeradores da desigualdade e garantir a atención aos colectivos máis vulnerables para mellorar a súa formación e prever os riscos de exclusión social.”

As necesidades que presentan as organizacións que participan neste proxecto son a inclusión do gran número de alumnado con necesidades educativas especiais en diversas actividades tendo en conta os diferentes espazos dinámicos dentro e fóra da aula/centro; mellorar as metodoloxías AICLE e TIC para favorecer o proceso de ensinanza-aprendizaxe de todo o alumnado de Educación Infantil e Primaria; enriquecer a competencia lingüística en linguas estranxeiras para converter ao centro bilingüe en plurilingüe; deseñar actividades efectivas para mellorar o traballo por proxectos e por recunchos en Educación Infantil e Primaria; así como, elaborar varios supostos que promovan a participación do alumnado na dinámica da biblioteca como eixo vertebrador do centro e tamén conseguir un clima acolledor e tranquilo.

Ademais, o CEIP Santa Baia participa en proxectos como seccións bilingües, PLAMBE, EDIXGAL, Patios Dinámicos, PBA (Metodoloxía por proxectos), Red Natura, EDLG, Seguridade Viaria, proxecto ELISA (USC), colaboración con Centro de Día e Amicos. Así mesmo, o centro entende que “a mellora das necesidades citadas anteriormente van favorecer a cooperación e interacción nestes proxectos e con estas entidades.”

Así, os obxectivos xerais consistirían en abordar as necesidades do alumnado mediante calquera programa ou recurso que aporte un progreso á calidade educativa do centro, así como formar ao profesorado e ao resto da comunidade educativa para conseguir unha mellora no proceso de ensinanza-aprendizaxe. O conxunto das actividades deseñadas para levar a cabo antes, durante e despois deste proxecto, “foron pensadas para que os principais beneficiarios poidan desfrutar dunha inclusión plena e satisfactoria desde un punto de vista didáctico e profesional dentro do que unha sociedade europea poida ofrecer para uns futuros cidadáns.” No momento de programar ditas actividades tiveron en conta a inclusión, o patrimonio cultural, eTwinning e evitar o fracaso e posible futuro abandono escolar.

Outros artigos

Aguiño será sede da ACT o vindeiro sábado día 20 de xullo

Hoxe déronse cita na escultura dos percebes de Aguiño, os alcaldes de Ribeira, Boiro, A Pobra do Caramiñal, a xerencia da Mancomunidade Barbanza Arousa, o patrón maior de Aguiño, edís do concello de Ribeira e a xunta directiva da ACT para presentar a proba de remo...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Sete anos non son nada?”. Antón Luaces

“Sete anos non son nada?”. Antón Luaces

Na mencida do 24 de abril de 2017, tres mariñeiros de Poio perderon a vida nun accidente protagonizado pola embarcación de baixura Nuevo Marco. Foi na ría de Pontevedra, e sete anos máis tarde -coma se ocorrese onte- a Xunta informa que comeza a adopción de medidas...

“Hay jueces que hacen política”. Manuel Velo

“Hay jueces que hacen política”. Manuel Velo

Hay jueces y líderes del PP que al unísono acusan al legislativo y al gobierno de que no respetan la separación de poderes cuando ellos son los primeros en no hacerlo. La separación de poderes exige lo siguiente. El poder emana de la soberanía del pueblo eligiendo al...