“Valorar o servizo”. Xulio Xiz

09 Xullo 2024

Desde hai un tempo, empresas e entidades están preocupadas en coñecer a opinión sobre os servizos que prestan ao público, polo que inmediatamente ou a posteriori someten ao usuario á presión de que valore a atención recibida puntuando determinados aspectos desta para as correccións que procedan.

Hai concesionarios oficiais de determinadas marcas de automòbiles que cada vez que un coche entra no seu taller leva consigo unha completa enquisa telefónica posterior sobre media ducia de cuestións que retratan punto por punto a completa opinión do cliente en relación coa marca. Pero hai xeitos máis directos de obter esa información por servizos que se prestan nos domicilios relacionados coa electricidade, os combustibles, calefaccións, electrodomésticos… que piden valoración en vivo e en directo quenormaqlmente levan a mellor opinión porque preguntan sobre a atención e non sobre o importe dos traballos.

A última experiencia de ter que valorar un servizo dentro dunha instalación oficial, hai poucos días, costoume traballo porque instintivamente me condiciona o ter sido funcionario durante case medio século e ter unha idea de como hai que tratar a un administrado, non só de palabra, senón tamén de xeito xestual, de entonación, con boa cara. Como a valoración ía desde “moi boa atención” ata “non valoro” pasando por “moi deficiente”, pulsei a mellor das valoracións. porque materialmente fora correcta, porque quen me atendía me estaba mirando, e porque vou ter que volver. Ou sexa: que o sistema é como o das enquisas en xeral: depende das preguntas, das contestacións e do tratamento que se lles dea para obter o resultado apetecido.

Outros artigos

“Cuando el payaso llora” – Manuel Domínguez

Cuando el Payaso llora. A punto de salir a pista, tras las cortinas, los últimos minutos, la tele habla de los niños asesinados en Gaza, el bombardeo cruento del Hospital en Ucrania, tanta muerte inocente. Al payaso le cae una lagrima, recorre su mejilla dejando...

+

“Igualdade e dignidade”. Luís Celeiro

A moitos dos que andan polas alturas da función ou da acción política gústalles falar dorespecto á vontade popular, á que a mesma Constitución de 1978 alude no seu Preámbulo,cando fala de “consolidar un Estado de Dereito que asegure o imperio da lei como expresiónda...

+

“Traé la motosierra, carajo”. Antón Luaces

Que pasa no mundo para que todo quisque estea revolucionado, que é o que fai que, en 2024, se vivan situacións xa coñecidas en 1940 e que, máis de 80 anos dempois, os que xa non temos moito cabelo por peitear sintamos que o que reservamos para o inverno se arriche ata...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Salud mental” – Manuel Domínguez

“Salud mental” – Manuel Domínguez

Puede ser, y tal vez. Estoy aquí, vivo en un mundo real, estamos todos interrelacionados, no somos islas, formamos una comunidad, lo que te afecta a ti, aunque sea de forma tangencial me afecta a mí. Hay un poeta filosofo amigo, que decía,” existen los problemas,...

“La juez Mercedes Alaya”. José Castro López

“La juez Mercedes Alaya”. José Castro López

Sentencia el Tribunal Constitucional (TC) que los que planificaron los ERE enAndalucía no son culpables del mayor escándalo de corrupción de la historia reciente deEspaña que malversó 670 millones de euros.De eso están informando los medios de comunicación, “tabloides...