Salvamento Marítimo envia o “Heroínas de Sálvora” o buque máis grande e moderno da frota a Canarias

13 Xuño 2024

Un novo barco de rescate de Salvamento Marítimo, maior que ningún outro e equipado con tecnoloxías máis avanzadas que amplían e diversifican as súas capacidades e utilidades, entrará proximamente en funcionamento para reforzar o seu en primeira liña do auxilio aos inmigrantes que parten cara a Canarias.

Trátase do primeiro buque de Salvamento Marítimo preparado para operar con drons.

José Luis García Lena, director de Salvamento Marítimo, anunciou este mércores a incorporación deste novo buque á frota das illas. Foi durante a presentación en Baiona (Pontevedra) da campaña de verán de seguridade na náutica de recreo do Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible.

‘Heroínas de Sálvora’
Trátase dun remolcador de altura especializado en salvamento de vidas humanas, remolque e loita contra a contaminación. Supuxo un investimento de 52,5 millóns de euros (sen impostos), segundo infórmase na web da sociedade estatal.

O nome do buque, ‘Heroínas de Sálvora’, púxose en homenaxe a catro mulleres galegas, María Fernández, Cipriana Oujo, Josefa Parada e Cipriana Crujeira. Elas, en 1921 participaron no salvamento das vítimas que viaxaban no buque correo Santa Isabel, facendo varias viaxes nunha pequena embarcación.

Heroínas de Sálvora’ o novo buque de Salvamento Marítimo que enviará a Canarias

Na súa web corrobórase que «é o maior da frota da Sociedade de Salvamento e Seguridade Marítima». A súa construción está enmarcada no Plan Nacional de Salvamento 2021-2024 da Dirección Xeral da Mariña Mercante e Salvamento Marítimo. Este aprobouse en 2021 e ten, entre as súas liñas máis importantes, a modernización dos medios para dar un servizo eficaz e eficiente.
Características Técnicas
Con 82,35 metros de eslora e 18 de manga, posúe unha zona de habilitación con capacidade para aloxar a 16 membros da tripulación. Ademais de 24 de operacións especiais. Incorpora un sistema de mellora do comportamento na mar mediante tanque pasivo, así como outros de posicionamento dinámico DP-2, de tracción a punto fixo de 200 toneladas e de loita contra incendios.

Realmente faio único dentro da frota é que é o primeiro buque que poderá operar con drons en procuras na mar. Está dotado dunha cuberta de voo específica para aparellos de ata nove metros dese tipo. Ademais dun hangar con capacidade simultánea para dúas unidades.

Desta maneira, mellórase a capacidade de manexo de todas as situacións ás que se fai fronte en Salvamento Marítimo, apostila.

Ademais, en favor da descarbonización e a sustentabilidade, no seu desenvolvemento a Dirección Xeral da Mariña Mercante e Salvamento Marítimo buscaron a optimización dos consumos enerxéticos do barco mediante unha planta propulsora para navegacións ECO que combina potencia diésel e eléctrica, e ata dispoñerá dunha conexión eléctrica a porto adaptada, concrétase en canto ao seu impacto ambiental.

Outros artigos

Domingo, San Cristovo, día pasado por choiva e baixa temperatura

Durante a xornada do domingo, día de San Cristovo, quedaremos na influencia dun centro de baixas presións, con ventos húmidos do suroeste. Con esta situación, os ceos estarán moi nubrados, con chuvias febles e intermitentes, máis probables no litoral oeste, aínda que...

+

Acordo para pescar en caladoiros arxentinos

O Executivo de Javier Milei despexa o futuro para os barcos galegos con cotas de pescada para 15 anos A intención de Milei de establecer un sistema de poxa para as licitacións internacionais mantiña en tensión a frota de capital galego que pesca nos caladoiros...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Cordura y centralidad”. Alberto Barciela

“Cordura y centralidad”. Alberto Barciela

Los anhelos, las ambiciones desmedidas, pero también las más o menos comprensibles, se confunden entre tantos escombros, entre los cascotes de lo que fueron los valores consensuados por la sociedad, la política, la Justicia, la economía. Incluso las referencias...