Fresco y del Mar (Muros) reivindica novamente o anti-Black Friday

20 Novembro 2023

Un ano máis a empresa muradá Fresco y del Mar convértese en abandeirada do movemento anti-Black Friday do sector do mar galego. Faino a través da campaña Únete ao Blue Friday, que cumpre este ano a súa cuarta edición e convértese en punta de lanza doutras iniciativas semellantes e análogas. Este venres 24 de novembro a empresa interromperá unha vez máis a actividade comercial da peixaría en liña, que porá o cartel de pechado en sinal de protesta. Faro baixo o seguinte lema estendido: Os nosos mares non celebran o Black Friday. Nós tampouco, e ti? Únete ao Blue Friday.

A campaña vira ao redor dunha frase (Se o mar tivese un prezo…) sobre a que Fresco y del Mar reflexiona: “Quizais 700 sería o xusto… como o número de especies mariñas ameazadas polo plástico neste preciso instante. Ou poida que haxa que axustar a cifra a un número máis alto, poñamos 3.900… como as toneladas de plástico vertidas este ano só no noso Océano Atlántico”.

E engade a empresa: “Sexamos atrevidos, ascendamos a cifra e redondeemos a 100.000…como o número de animais mariños que morren por mor do plástico cada ano. Ou, se realmente valoramos os nosos mares, o xusto sería situar o prezo ao redor dos 12.700.000… como as toneladas de lixo que anualmente pasan a formar parte dos océanos”, engade a empresa.

Dende Fresco y del Mar explican quen “en realidade, o valor dos nosos mares é incalculábel. A destrución dos mesmos si ten cifra e vai en aumento. Por iso non participamos da espoliación consumista dos océanos nin do consecuente proceso de basurización dos mesmos. Os nosos mares non celebran o Black Friday”.

A campaña calou tamén noutros negocios de Muros e no propio Concello, que lanzou a súa para pedir un comercio responsábel. “Durante todo o ano somos fieis á nosa filosofía, que defende a pesca galega artesanal, a prezos xustos e sustentábeis. Non podemos botar pola borda o traballo de todo o ano nunha xornada de consumismo barato”, explica Milucho Louro, portavoz de Fresco y del Mar, engadindo que “ademais de todo isto, o 5% das nosas vendas desde hoxe e ata o xoves, 23 de novembro, serán destinados a Cáritas Muros, unha iniciativa que xa realizamos en anos anteriores”

A compañía, que só traballa con profesionais que practican o marisqueo e a pesca artesanal e sustentábel na Costa da Morte e a ría de Muros, é líder na venda en liña de peixe e marisco fresco galego en toda España.

Outros artigos

Martes regresan as choivas que continuarán durante os próximos días

Este martes teremos ceos nubrados durante a mañá con precipitacións de intensidade moderada, quedando nun réxime de chuvascos localmente treboentos acompañados dalgunha saraibada pola tarde. As temperaturas mínimas sufrirán un moderado ascenso, mentres que as máximas...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

Hoy ha triunfado el amor, no podía ser de otra manera. Porque, ¿existe alguienque, al igual que Pedro Almodóvar, no haya llorado “como un niño” después deleer la carta a la ciudadanía o escuchar la intervención del presidente de ayer?A veces pienso que somos unos...

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

Convulsión en la sociedad después del retiro del presidente “al rincón del pensar ymuchas especulaciones. Unos dicen que los cinco días de “asuntos propios” son paravictimizarse y no dar explicaciones y otros señalan que, falto de cariño, buscó laadhesión de los suyos...