A ARE asina un convenio de colaboración coa tecnolóxica boirense Kracia

30 Setembro 2022

A Asociación Rianxeira de Empresarios comeza outubro con novidades importantes de cara aos seus asociados, poñéndolles á súa disposición a experiencia dunha nova (e innovadora) empresa de apoio. Desta volta, a entidade colaboradora é Kracia Sociedade Cooperativa Galega, con sede en Boiro, que desenvolve a súa actividade profesional no ámbito da mercadotecnia dixital e que recentemente foi elixida, entre diversos proxectos de todo o territorio español, como Mellor Proxecto Emprendedor do Ano pola Fundación EOI Escola de Organización Industrial, entidade dependente do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo e primeira escola de negocios de España.

Kracia está constituída por 5 mozos e mozas cooperativistas das comarcas do Barbanza, Sar e Muros e Noia.

Os servizos de Kracia incluídos no convenio son:

Konsultoría e Estratexia.

Kreatividade.

Kreación Web.

Kampañas Online.

Kommunity Manager.

A través deste convenio, as empresas asociadas da ARE poderán contratar estes servizos a prezos vantaxosos e así beneficiarse do coñecemento dos profesionais de Kracia para impulsar e facilitar a dixitalización dos seus negocios e mellorar os seus resultados.

Recoñecemento en Madrid

Como dixemos, a cooperativa de mercadotecnia dixital Kracia foi galardoada pola Escola de Organización Industrial (EOI) como Mellor Proxecto Emprendedor do Ano. Os seus integrantes recibiron o galardón en Madrid, de mans da ministra de Industria, Reyes Maroto.

Kracia é unha cooperativa formada por cinco mozos e mozas que se dedica á mercadotecnia (marketing dixital) e que está afincada no Viveiro de Empresas do Concello de Boiro. A cooperativa é froito da formación Márketing Dixital, Empregabilidade e Cooperativismo organizada pola Fundación Paideia Galiza, a EOI e a Deputación da Coruña coa colaboración de Deloa e o Concello de Boiro.

Kracia céntrase en cinco áreas: consultaría e identidade de marca, programación e desenvolvemento web, redes sociais, campañas de publicidade online e creación de contidos como imaxe e audiovisuais. “Estamos moi agradecidos por este recoñecemento e porque iniciativas como esta na que participamos promovida por entidades axuden a desenvolver proxectos en sectores con moita proxección como é o marketing dixital”, afirmaron dende Kracia.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“O forno de leña”. Luís Celeiro

“O forno de leña”. Luís Celeiro

Os daquela xeración que naceron antes dos anos sesenta do século pasado (moi lonxe e moicerca, ao mesmo tempo) lembran como se facía o pan de cada día nos fornos de leña. Decada día ou de cada mes. Lembran o pan prestado polo veciño e saben que se devolvía aococer,...