Dados de alta sete dos tripulantes feridos do atuneiro Albacora Cuatro

16 Xuño 2022

Antón Luaces.- Os servizos médicos de Port Victoria, en Mahé, concederon a alta a sete dos oito tripulantes do atuneiro vigués “Albacora Cuatro” que o pasado mércores rexistrou a bordo unha fuga de amoníaco. Hospitalizado continúa outro tripulante, afectado por insuficiencia respiratoria. No mesmo accidente morreron o xefe e o primeiro de máquinas do atuneiro: Angel Boo e Francisco Cameán, de 36 e 27 anos, respectivamente, o primeiro pai de dúas nenas, residentes na Pobra do Caramiñal.

Unha nova esta que afecta unha outra vez ao mundo da pesca e, de cheo, a Galicia, con estas dúas mortes, as dun asturiano e un galego que, á súa vez, eran os únicos españois a bordo deste buque que, construido en 1974 fora reformado en 1988.

O “Albacora Cuatro”, cando pertencía á empresa basca “Albacora”, fora secuestrado no ano 2000 por piratas somalíes que o retiveran durante tres días. O buque, con base actual no porto de Vigo, pertence á Compañía Europea de Túnidos. Ten a súa base de operacións en Port Victoria, capital das Seychelles, base asimesmo dos buques que faenan nos caladoiros xa citados.

O de onte foi un novo accidente que pon en evidencia o alto nivel de siniestralidade que existe no eido da pesca marítima, nivel que, por certo, baixara nos últimos tempos pero que, como é ben coñecido, nunca permite baixar a garda.

Con tan só catro meses de diferenza, o afundimento do arrastreiro “Villa de Pitanxo” en augas de Terranova abriu unha nova páxina do tráxico libro do sector pesqueiro e, particularmente, o galego. Nestes catro meses, 23 mortos, oito feridos e os tres sobreviventes do arrastreiro de Marín cuxo afundimento aínda está por clarexar.

O Apostolado do mar “Stella Maris”, desde a súa sede en Seychelles, demanda que se “formulen moi seriamente as causas desa alta sinistralidade” na pesca, após  sinalar que “non podemos deixar de facer unha nova chamada a todos os organismos nacionais e internacionais que deben velar pola seguranza a bordo dos barcos para que analicen a fondo as causas deste e outros accidentes e revisar e aumentar co máximo rigor as normas de seguranza aplicables”.

O “Albacora Cuatro”  pesca a cotío no Atlántico, no Índico e no Pacífico.

A inhalación de amoníaco foi a causa do falecemento dos dous oficiais de máquinas do buque, segundo informa Opagac, organizacióln na que está encadrado o buque.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

“Tomadura de pelo en prime time”. José Antonio Constenla

Hoy ha triunfado el amor, no podía ser de otra manera. Porque, ¿existe alguienque, al igual que Pedro Almodóvar, no haya llorado “como un niño” después deleer la carta a la ciudadanía o escuchar la intervención del presidente de ayer?A veces pienso que somos unos...

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

“Convulsión y especulaciones”. José Castro López

Convulsión en la sociedad después del retiro del presidente “al rincón del pensar ymuchas especulaciones. Unos dicen que los cinco días de “asuntos propios” son paravictimizarse y no dar explicaciones y otros señalan que, falto de cariño, buscó laadhesión de los suyos...