A campaña comercial da Asociación Somos Rianxo coa que se celebran as festividades do Día do Pai e da Nai (a campaña comercial Pasaporte Rianxo, que cubrirá até o 7 de maio e que ten o obxectivo de incentivar as compras locais e recompensar a fidelidade da veciñanza) chegou co mes de abril a un intre álxido do seu desenvolvemento. Segundo informaron dende a asociación, foron días repletos de xente premiada, con máis de 100 premios repartidos en tan só cinco mañás.

A campaña consiste basicamente en dar aos clientes un pasaporte para cruñar en dez negocios diferentes de Somos Rianxo. Despois as persoas participantes poderán ir á Praza de Abastos e elixir un sobre entre os cales hai máis de 500 premios. A campaña levarase a cabo entre o 14 de marzo e o 7 de maio. O obxectivo de Pasaporte Rianxo é “apoiar, promover, activar e dinamizar os negocios de proximidade de Rianxo así como premiar ás persoas que consuman no municipio”.
