As empresas de Ribeira mergulláronse nas novas correntes da mercadotecnia en liña

03 Decembro 2021

Da man do Concello de Ribeira e da empresa 2BDigital, firma de novas tecnoloxías e transformación con presenza activa na cidade, o Consistorio acolleu na tarde-noite deste xoves 2 de decembro unha conferencia sobre mercadotecnia dixital e as diferentes ferramentas e metodoloxías das que podemos botar man para facer medrar a nosa empresa (en clientes, en visibilidade nos buscadores, en beneficios, en mercados, en innovación) e facela máis competitiva.

O relatorio foi impartido polo experto Luis Fernández Combarro, quen conta cunha ampla bagaxe en implantar novas técnicas de marketing en empresas como Procter & Gamble, Telefónica ou Antena 3.

Ao longo dunha hora e media e ante un público formado principalmente por representantes de distintas empresas do tecido comercial e industrial da contorna de Ribeira e a comarca do Barbanza, Fernández Combarro explicou as claves para percibir o cambio de ciclo actual e os novos hábitos dos consumidores á luz da consolidación da sociedade dixital.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Vergüenza o sinvergüenza”. José Antonio Constenla

“Vergüenza o sinvergüenza”. José Antonio Constenla

Desvergonzado es aquel “que habla u obra con desvergüenza”, y también elque “no muestra vergüenza por cometer acciones que se reputan inmorales”. Yvergüenza es la “turbación del ánimo ocasionada por la conciencia de algunafalta cometida, o por alguna acción deshonrosa...

“Para desfrutar dela”. Luís Celeiro

“Para desfrutar dela”. Luís Celeiro

As festas de verán en Galicia son ledicia, festa, música e baile, verbena e fartura. Pola mañáé outra cousa, os traballadores teñen que respectar o horario e andar dereitiños cara aolugar do traballo. Ou cara ao ordenador que espera coa lámpada acendida e co disco...