O Bloque Nacionalista Galego pediu á Xunta que investigue á empresa Babcock España, adxudicataria do servizo de mantemento de helicópteros de Gardacostas de Galicia. Insta, ademais ao goberno galego a que penalice os presuntos incumprimentos de contrato da mesma empresa porque, segundo os nacionalistas galegos, as condicións do contrato non foron respectadas por Babcock España, o que fai dubidar de que a prestación de servizo das dúas unidades aéreas de que dispón o Servizo de Gardacostas de Galicia en Vigo e Celeiro sexan a adecuada.
A deputada e portavoz en materia de pesca do BNG Rosana Pérez, destaca a relevancia do servizo de vixilancia, contaminación e salvamento marítimo. Pero á vez pide sancións para a compañía que os presta por incumprimento das condicións contractuais, algo que rexeitou o grupo maioritario do PP, que considera que as demandas do BNG xa foran atendidas pola Consellería do Mar.
Esta resposta non convenceu a Rosana Pérez, que de novo reclamou investigar, aplicar con penalizacións establecidas no contrato por posibles incumprimentos de leste con Babcock España e iniciar actuacións para para recuperar a xestión pública do Servizo de Gardacostas de Galicia, ao que a propia Consellería dotara dos dous helicópteros (Pesca 1 e Pesca 2) adquiridos con diñeiro público e que posteriormente vendeu á mesma compañía concesionaria do servizo de mantemento de ambas as aeronaves.
O Partido Popular cualificou de “satisfactorio” o cumprimento do contrato por parte de Babcock e exculpou á Xunta e á empresa cando, no pasado mes de outubro, Rosana Pérez denunciara no Parlamento galego determinados incumprimentos da empresa Babcock España. Desde entón, segundo a deputada nacionalista, continúan as irregularidades das condicións establecidas no prego de contratación.
O BNG non ten constancia de que a Consellería velase polo cumprimento das estipulacións: “Moi ao contrario”, Babcock España tomou distintas medidas coercitivas contra os traballadores e mesmo produciu algún despedimento aducindo “diminución continuada e voluntaria do traballo”.
Entende o BNG que ao tratarse dun servizo “vital para a xente do mar”, o incumprimento sistemático das prescricións contractuais por parte de Babcock España “pon en grave risco ás tripulacións e á resposta de seguridade”.
Entre os incumprimentos citados pola deputada nacionalista xa denunciados, está o mantemento durante dúas semanas do “Pesca 1″ en Vigo, sen flotadores, elementos de seguridade vital que o propio contrato recolle como obrigatorios. O citado helicóptero, aínda que estivo operativo, limitou a súa actividade a unha distancia de 20 millas. Ademais, o 30 de outubro pasado, mentres o Pesca 1, de Vigo, continuaba nunhas condicións que, solicitado un servizo de prestación médica a unhas 90 millas das Illas Cíes, #ante as limitacións do Pesca 1, foi o Helimer 402, con base no aeroporto coruñés de Alvedro o que trasladou ao capitán do buque quimiquero ” Gogland” ao aeroporto de Peinador (Vigo) .
Foi a partir deste incidente cando a empresa concesionaria do mantemento dos servizos de rescate aéreo da Xunta, procede ao traslado á base de Vigo (aeroporto de Peinador) do helicóptero con base ao heliporto de Celeiro-Viveiro, substitución que incumpre os requisitos esixidos no contrato entre as partes. Trátase, neste caso, dun helicóptero carente das capacidades suficientes para desenvolver o traballo con garantías e que leva na base de Celeiro case o 50% dos días de servizo no que vai de ano.
Portos outorga a concesión para a xestión da lonxa á confraría de Noia
A Consellería do Mar, a través de Portos de Galicia, vén de outorgar oito concesións administrativas para a explotación de edificios portuarios, das que cinco corresponden ás confrarías de Moaña, Pontedeume, Ribadeo, Noia e Vilaxoán (Vilagarcía de Arousa) para a...