A campaña Merca produto fresco do mar seguirá apoiando este verán aos heroes e heroínas dos nosos portos

01 Agosto 2020

A alerta sanitaria e o estado de alarma do coronavirus enfrontaron aos profesionais do mar con grandes retos que afectaron á súa actividade, marcada polas dificultades coas que se atoparon para colocar os seus produtos no mercado como consecuencia do descenso da demanda provocado polo peche da hostalaría. Malia isto, a actividade dos
homes e mulleres do mar non cesou, manténdose intacta a cadea de distribución que levou alimentos de calidade á cidadanía para que non faltase peixe fresco nas mesas, un produto saudable e necesario na dieta, xa que achega, entre outros beneficios, a vitamina D que non se podía obter do sol estando recluídos no fogar. Para minimizar o impacto da emerxencia sanitaria no sector e convidar á cidadanía a consumir produtos do mar durante o confinamento, a Xunta (a través da Consellería do Mar) puxo en marcha en abril unha campaña de promoción e divulgación titulada “Merca produto fresco do mar. Estamos no mesmo barco”.

Esta acción naceu co “fin de impulsar a demanda e os prezos dos produtos pesqueiros para que a frota que seguía operativa durante o estado de alarma puidese desenvolver a súa actividade en condicións de rendibilidade a pesar das dificultades derivadas da expansión da covid-19”.
Durante ese tempo a campaña facía fincapé no apoio aos profesionais que estaban activos naquelas circunstancias de emerxencia sanitaria, que eran arredor de 10.000 mulleres e homes carrexando a diario, ás preto de 40 lonxas galegas que continuaban abertas, unhas 700 toneladas de alimento de calidade para abastecer á cidadanía durante o confinamento.En maio a iniciativa reforzouse coa súa difusión nos puntos de venda de supermercados e hipermercados de cadeas de distribución como Froiz, Gadisa, Carrefour, Vegalsa- Eroski e El Corte Inglés, nos que se distribuíron 7.000 carteis, 7.000 vinilos e 24.000 letreiros promocionais que animan a comprar produtos pesqueiros e a apoiar o esforzo dos profesionais do mar. Segundo informa o Goberno galego facendo balance da campaña de promoción, esta vertente da iniciativa aplicada aos puntos de venda é unha
iniciativa aberta a todas aquelas cadeas distribuidoras, prazas de abastos e peixerías que estean interesadas en participar. O obxectivo: mostrar a importancia e a necesidade de que o sector extractivo conte co apoio da cidadanía para manter unha actividade rendible, convidando a todas as galegas e galegos a “manterse no mesmo barco na loita contra a enfermidade e fomentando a reciprocidade no esforzo de cada un dos cidadáns da nosa terra”.

A actualidade da campaña
Na desescalada e neste verán poscovid no que estamos mergullados, o espírito da campaña Merca produto fresco do mar.Estamos no mesmo barco segue vivo porque, entre outras cousas, segue viva a necesidade de pechar fileiras arredor do sector e dos seus produtos. En base a isto, a campaña continúa presente nos medios de comunicación e nos puntos de venda de produtos do mar de supermercados e hipermercados para, en
palabras do Goberno galego, “dar continuidade a ese apoio tan ou máis necesario tamén durante a reactivación da cadea mar-industria”. Neste novo capítulo da iniciativa as e os protagonistas seguen a ser os mesmos (as e os profesionais do sector) e os obxectivos mantéñense. Entre estes, pervive e mesmo se fortalece o esforzo de favorecer que as persoas do sector obteñan o prezo máis xusto posible polo seu esforzo.

Outros artigos

A xira de Galicia Sabe aMar recala este venres en Outes

Este venres día 20 de setembro, unha das foodtrucks da campaña itinerante Galicia Sabe aMar, impulsada pola Xunta para reivindicar as vantaxes de consumir peixes e mariscos dos nosos barcos (vantaxes gastronómicas, saudábeis, económicas e sustentábeis) estará xunto ao...

+

A OPP83 celebra este venres a III Xornada de Pesca de Ribeira

A Sociedade Cooperativa Galega do Mar Santa Uxía organiza este venres 20 de setembro unha nova edición da súa Xornada de Pesca de Ribeira e faino coa finalidade de “tratar temáticas de gran interese para o sector pesqueiro”. A cita desenvolverase entre as 10.00 horas...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“A mellor, a da casa”. Luís Celeiro

“A mellor, a da casa”. Luís Celeiro

Todo ao grande, como debe de ser para aparentar fartura. En A Cañiza, neste mesmo ano,Alberto fixo o bocadillo máis grande que se coñece no mundo. Era de xamón, tan grandeque ninguén era quen de comelo enteiro. A barra de pan medía uns vinte metros delonxitude e a...

“Amigos”. Xulio Xiz

“Amigos”. Xulio Xiz

Eu era de facer anotacións de todo tipo, ata que as novas tecnoloxías me mudaron os hábitos. Hai anos utilizaba unha relación de varios folios onde tiña clasificados por orde alfabética amigos e coñecidos con enderezo, teléfonos e correos electrónicos. E, á parte,...