Ribeira Store xa conta con 88 negocios adheridos logo de dúas semanas de campaña de promoción

23 Xullo 2020

O Concello de Ribeira fixo balance este xoves da actividade xerada até o momento pola plataforma de comercio electrónico Ribeira Store, mergullada estes días nunha campaña para captar empresas locais participantes. Segundo se informou, a campaña (que durará un mes) vai a día de hoxe polo seu ecuador. Ao longo deste tempo (trece días), xa foi quen de xuntar 88 negocios.

Estes e outros datos foron achegados no Consistorio, onde se fixo un novo chamamento ao tecido empresarial do municipio para que coñeza e se anote nesta “innovadora ferramenta dirixida a dinamizar o noso comercio local que pode servirse dela gratuitamente”, explicaron os concelleiros de Innovación Tecnolóxica e de Promoción e Dinamización Económica, Ana Barreiro e Ramón Doval.

Na cita tamén participaron Edelmiro Justo como director da empresa TokkApp, que está a deseñar plataforma, e de tres representantes da cooperativa local Centro Tecnolóxico do Barbanza (Jorge Parada, Lola Gómez e Lisardo Vilar), que se están a encargar de dala a coñecer “porta a porta” ademais de prestar apoio técnico.

Como dixemos, a campaña xa contabilizou negocios inscritos para un total de 372 visitas efectuadas até o de agora, segundo subliñou Ana Barreiro, quen cualificou os datos de “alentadores”, pois, engadiu, “supoñen unha taxa de conversión do 24%”.

Jorge Parada matizou que na cifra non está contemplada moita xente interesada que “aínda está a estudar como pode enfocar a súa tenda online”, polo que estima que cando remate a campaña de captación (que proseguirá tanto pola cidade como polo resto de parroquias) “a porcentaxe estará entre o 40 e o 50% dos negocios visitados”.

Na cita deste xoves recordouse tamén que, aínda que non está activada a venta a público, “xa foron subidos arredor de 300 artigos, sobre todo por parte de usuarios que están a probar a mellor maneira de exhibir os seus produtos ou servizos”.

Doval animou ao tecido comercial a implicarse nesta iniciativa “tan beneficiosa para o noso comercio local”, dispoñíbel en web www.ribeirastore.com.

Pola súa banda, Edelmiro Justo manifestou que Ribeira é, xunto con Pontevedra, un dos municipios pioneiros nunha iniciativa na que se está a traballar dende TokApp co obxectivo de entrelazar as plataformas de venta online de varias cidades conformando “un portal común que redunde nun proxecto máis forte e con máis alcance e visibilidade”.

De momento cóntase coa implicación de doce localidades de Galicia, Asturias e Eivisa.

Outros artigos

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Preguntas y respuestas”. José Antonio Constenla

“Preguntas y respuestas”. José Antonio Constenla

Ha pasado ya una semana de las elecciones en EE.UU. y es momento deanalizar sosegadamente lo qué significará la victoria de Trump. Un políticooutsider con una visión que no exenta de cierto dogmatismo pretende centrarseen exclusiva en los intereses particulares de su...

“No lo entiendo” – Manuel Domínguez

“No lo entiendo” – Manuel Domínguez

No lo entiendo. Hemos vistos miles de ciudadanos españoles, llegados de todas partes de España acudir en ayuda de Valencia, lo cual nos hace sentir orgulloso de nuestras gentes. Mi pregunta es, ¿habéis visto algún político, acudir en ayuda de su pueblo? Diputados en...