Os servizos de atención da Deputación da Coruña funcionarán só por vía telefónica ou telemática

17 Marzo 2020

A Deputación da Coruña aposta de cheo polo traballo a distancia para afrontar da mellor maneira posíbel a crise do COVID-19, reducindo ao máximo a actividade presencial (agás servizos esenciais e persoal directivo). Isto é aplicábel aos servizos de atención ao público da entidade provincial, que segundo anunciou onte a Deputación “funcionarán de maneira exclusiva por vía telefónica ou telemática”, co fin de evitar situacións risco de contaxio para a cidadanía.

A fórmula do traballo online estendeuse a todo o funcionariado da institución, que tamén pechou os seus centros educativos, culturais e etnográficos.

Amais, tamén se suspenderon todos os prazos para a tramitación de procedementos e do conxunto das entidades do sector público municipal.

Outros artigos

O novo Auditorio de Ribeira abrirá o sábado 1 de xuño

O novo Auditorio Municipal de Ribeira abrirá as súas portas o sábado 1 de xuño e para celebrar a súa apertura, a Concellería de Cultura está a organizar unha programación especial que se estenderá ao longo de todo o mes. Esta coincidirá co "Xuño dá Cultura e as...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Enfermedades terminales”. José Manuel Pena

“Enfermedades terminales”. José Manuel Pena

Estos últimos días las visitas al hospital fueron frecuentes para acompañara un buen amigo que se encuentra viviendo unos difíciles momentos por sudelicado estado de salud. Esta circunstancia me abrió un poco más los ojos ala realidad del sufrimiento, el dolor, el...

“Mellor é falar”. Luís Celeiro

“Mellor é falar”. Luís Celeiro

Moitos dos lectores lembran como era aquelo de chamar por teléfono aos parentes deMadrid ou de Barcelona, ao noivo de Lleida ou de Cádiz, ao veciño emigrante en Suíza ou encalquera lugar industrial de Alemaña. Moitos aínda se acordan hoxe daquel teléfonoparroquial que...