As deputacións examinan a viabilidade da ponte entre Catoira e Rianxo, que se pecha este xoves temporalmente

13 Xuño 2019

A ponte que une os concellos de Rianxo e Catoira dende 1981, cruzando o Ulla e abeirando as Torres do Oeste, volve estar no punto de mira polas súas necesidades periódicas de acondicionamento e reparación. Para coñecelas de primeira man, as deputacións de Pontevedra (a través do Departamento de Mobilidade) e Coruña están a realizar esta semana inspeccións específicas sobre as posíbeis eivas estruturais da construción, con visitas a efectuar arranxos concretos en caso de que sexan precisos. Esta inspección obrigará a cortar hoxe (xoves 13) ao tráfico un dos carrís do viaduto, entre as 10 e as 12 da mañá aproximadamente.

Entre os traballos concretos a desenvolver, realizarase unha inspección visual exterior (empregando cámaras fotográficas con zoom, GoPro con pértega, prismáticos, etc.); un exame interior (para o que se empregará cámara fotográfica, martelo, fisurómetro, etc.) e unha inspección exterior mediante dron; ao que cómpre engadir unha nivelación do bordo da calzada.

Unha vez rematados os traballos de campo comezará o labor en gabinete para realizar unha avaliación da obra, que cotexará os datos obtidos a pé de ponte e incorporará as reparacións previas. “Con esta avaliación estrutural preténdese obter o nivel de seguridade do viaduto ante as solicitacións de carga actuais”, explicou a Deputación de Pontevedra, engadindo que cos resultados obtidos poderíase barallar a posibilidade de establecer limitacións no uso do viaduto e/ou abordar traballos de reparación da estrutura.

O labor de inspección ten un prazo de execución de cinco meses e un orzamento de 18.089,50 euros.

Un pouco de historia

A orixe da ponte está nos anos sesenta, cando as necesidades de comunicación dunha Galicia en pleno desenvolvemento e dun volume de tráfico interprovincial que non paraba de medrar derivaron no xermolo do proxecto. Finalmente, comezouse a construír na seguinte década, para ser inaugurado en 1981 logo dun investimento total de 1,2 millóns de euros. En 2004 a ponte de Catoira foi remodelada en profundidade, pero o proceso de deterioro seguiu avanzando anos despois, en boa medida pola antigüidade da infraestrutura de base e, tamén, polo volume importante de tráfico (moito del pesado) que soporta a diario (uns 10.000 vehículos). Entre os principais problemas actuais da ponte, como ben saben os condutores que a cruzan, figuran o afundimento do firme nalgúns treitos.

Outros artigos

Portos de Galicia inicia a concesión para 174 amarres e 470 m² en Rianxo

O investimento previsto polo club náutico é de 1,7 millóns de euros e proxéctase a súa execución en dúas fases coordinadas co plan de reordenación da dársena, que inclúe a remodelación das instalacións pesqueiras e mexilloeiras A Consellería do Mar, a través de Portos...

+

Accidente na AG-11 dirección Padrón, no concello de Rianxo

Os bombeiros do Parque Provincial de Boiro interviron na madrugada deste domingo 20 de abril nun accidente que se produciu no quilómetro 13 da AG-11 dirección Padrón, a altura do concello de Rianxo. O coche bateu contra a meridiana de formigón e posteriormente...

+

Rianxo detén a perda de poboación

Rianxo atópase entre os concellos galegos que foi quen de deter o devalo demográfico, tal e como se desprende dos datos recentes publicados polo Instituto Nacional de Estatística (INE), onde se indica que o concello rexistrou unha habitante máis que na mesma data do...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Portas xiratorias, interese público”. José Luís Calo

“Portas xiratorias, interese público”. José Luís Calo

España ten moito que mellorar na loita contra a corrupción. O Grupo de Estadoscontra a Corrupción do Consello de Europa (GRECO) publicou dous informes deseguimento que avalían o cumprimento por parte de España das súasrecomendacións para previr a corrupción. O “GRECO”...