JEALSA constata no seu novo informe sobre consumidores unha demanda cada vez maior de produtos de pesca sustentábel

07 Xuño 2022

Este mércores 8 de xuño celebrarase o Día Mundial dos Océanos e neste contexto de celebración das metodoloxías de explotación sustentábeis o grupo boirense JEALSA anunciou o lanzamento da segunda edición da Radiografía do Consumidor Responsable elaborada polo seu Observatorio de Consumo e Sustentabilidade.

A nova entrega, feita sobre a base dunha enquisa a máis de 1.000 persoas de entre 18 e 65 anos (co obxectivo de identificar as principais tendencias en materia de responsabilidade social e ambiental así como os grandes retos asociados ao coidado do medio ambiente), proporciona datos de especial interese acerca da crecente preocupación social sobre a conservación do medio mariño e un cada vez maior rexeitamento a aquelas prácticas que incidan negativamente no mesmo. Asi, faise saber que 9 de cada 10 españois queren que as empresas do sector pesqueiro lideren políticas contra a contaminación de mares e océanos.

Ángeles Claro, responsábel do programa de sustentabilidade de JEALSA: We Sea

Para JEALSA, estes e outros datos do estudo constatan que a empresa (referente en sustentabilidade e economía circular) atópase na dirección correcta.

No informe reflíctese tamén que o 84% dos enquisados está preocupado por estas cuestións, sendo o coidado dos mares e océanos a terceira das inquietudes por detrás do cambio climático e o quecemento global.

Neste aspecto, 2 de cada 3 enquisados consideran que as empresas deben ser parte da solución a través do desenvolvemento e aplicación de programas de RSC (Responsabilidade Social Corporativa) propios.

No informe tamén se fai saber que se nos centramos unicamente no coidado do medio mariño, “o 95% dos consumidores considera que as empresas do sector pesqueiro deben impulsar políticas orientadas a loitar contra a contaminación mariña”.

Segundo explica Ángeles Claro, directora de Sustentabilidade da conserveira con sede en Boiro e do programa We Sea, “ao longo dos seus máis de 60 anos de historia, JEALSA foi pioneira no coidado e conservación de mares e océanos, o que se materializa nas accións do programa de RSC We Sea”. Ao amparo de We Sea tamén se establecen alianzas coas principais organizacións a nivel mundial, cuxo foco está posto na consecución das diferentes metas recollidas no obxectivo 14 dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel establecidos por Nacións Unidas.

Principais accións levadas a cabo polos consumidores para o coidado dos océanos

-A redución do consumo de plásticos dun só uso é a medida máis utilizada polos enquisados (un 72% dos españois) para evitar a contaminación mariña.

-Ademais, o 64% dos consumidores consideran moi importante reducir as súas emisións de CO2 e o consumo enerxético nos fogares.

-Outra das medidas aplicadas polos consumidores (o 24% dos enquisados) é a compra de produtos do mar con orixe sustentábel certificada.

Sobre estes e outros datos, JEALSA recorda o seu compromiso activo con todos os aspectos identificados polos consumidores: a redución da súa pegada plástica, a aposta polas enerxías renovábeis (grazas ao cal os seus centros produtivos son neutros en carbono a nivel global) e as capturas de atún aleta amarela sobre banco libre, obtidas pola súa frota, que contan coa certificación MSC.

A mocidade, a máis concienciada

O estudo indica ademais que os españois opinan que a xeración millennial, é dicir, aqueles mozos con idades comprendidas entre os 29 e os 41 anos, son o colectivo máis concienciado co coidado e conservación do medio ambiente. “As conclusións extraídas da radiografía realizada polo noso Observatorio de Consumo e Sustentabilidade confirman que a pandemia, e especialmente o confinamento, fíxonos valorar a importancia que ten poder gozar do medio ambiente. Para facelo, tanto nós como as xeracións futuras, é necesario que empresas e consumidores traballemos de forma conxunta”, engade Sandra Alvarellos, directora de Mercadotecnia & eCommerce de JEALSA.

Outros artigos

O sábado comeza a XVII edición do Encontro Arqueolóxico do Barbanza

A Casa da Cultura de Boiro acolle esta fin de semana, o sábado 24 e o domingo 25 de febreiro, a dezasete edición do Encontro Arqueolóxico do Barbanza, organizado polo Centro Arqueolóxico do Barbanza (Boiro). Este evento, que comezou a súa andaina no ano 2007, ten como...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Reto astrolabio”. Alberto Barciela

“Reto astrolabio”. Alberto Barciela

El mar merece respeto, aun así reclama y admite audacias, quizás motivadas por el horizonte casi infinito. El ser humano, en la búsqueda de sí mismo, de completar inquietudes y afanes, de responder a su curiosidad, acepta con gusto el reto de los nuevos rumbos,...

“Paz e despois gloria”. Luís Celeiro

“Paz e despois gloria”. Luís Celeiro

Eles tamén ganaron, aínda que desta vez, como noutras ocasións, houbo perdedoresagochados detrás do parapeto da verborrea ou dese inmenso muro de silencio. Taménhoubo quen, con tristura e desacougo, admitiu a derrota e parece que está en disposiciónde intentalo...