Os cambios introducidos na Lei de Tráfico, Circulación de Vehículos de motor e Seguridade viaria entrarán en vigor este luns 21 de marzo, unha reforma que elimina a marxe de 20 quilómetros hora (Km/ h) adicionais para realizar adiantamentos a outros vehículos nas estradas convencionais. A DXT deuse un prazo dun ano para analizar a eliminación desta marxe, unha medida que xerou polémica.

«Somos conscientes de que hai un gran debate aberto sobre o 20 km/ h; déixennos un ano para ver como evoluciona; os datos darannos a resposta», avanzo o director de Tráfico, Pere Navarro, recentemente nun almorzo informativo organizado por Europa Press, xustificando esta medida en que a velocidade tamén é unha das principais causas de accidentes de tráfico e en que tres de cada catro sinistros teñen lugar neste tipo de estradas. Navarro lembrou, ademais que, ao ano, sucédense uns 239 mortos por choque frontal neste tipo de vías.
A reforma aprobada o pasado decembro non incrementa as sancións aos infractores. «Non se aumentaron as contías económicas das sancións de tráfico, houbo un debate e pareceunos que non estaban estes tempos para aumentar as sancións de tráfico», aclaraba Navarro.
O conxunto do proxecto de lei, que modifica a Lei de Tráfico de 2015, ten como obxectivo o agravamento das sancións previstas para aqueles comportamentos que xeran maior risco para a condución, como o uso do teléfono móbil ao volante ou o mal uso dos elementos de seguridade e protección do vehículo.
Entre as novidades que inclúe esta reforma normativa destacan:
-Penalización con seis puntos do carné conducir suxeitando o móbil coa man
-Catro puntos por non utilizar o cinto de seguridade, sistemas de retención infantil ( sillitas infantís), casco e outros elementos de protección
-Obrigatoriedade do casco para os usuarios de vehículos de mobilidade persoal, como os patinetes.
A nova lei tamén substitúe a infracción grave consistente en «utilizar» mecanismos de detección de radares ou cinemómetros polo mero feito de «levar no vehículo» eses dispositivos. O novo tipo infractor mantén a perda de tres puntos que se asignaba á anterior infracción.
«Cambiamos a palabra ‘utilizar’ por ‘levar’ porque se o levas, compráchelo e instaláchelo non é para pasealo apagado», remarcou Navarro, precisando que a medida non afecta o uso de navegadores que avisan da presenza dos radares.
Os cambios introducidos na Lei de Tráfico, Circulación de Vehículos de motor e Seguridade viaria entrarán en vigor este luns 21 de marzo, unha reforma que elimina a marxe de 20 quilómetros hora (Km/ h) adicionais para realizar adiantamentos a outros vehículos nas estradas convencionais. A DXT deuse un prazo dun ano para analizar a eliminación desta marxe, unha medida que xerou polémica.
«Somos conscientes de que hai un gran debate aberto sobre o 20 km/ h; déixennos un ano para ver como evoluciona; os datos darannos a resposta», avanzo o director de Tráfico, Pere Navarro, recentemente nun almorzo informativo organizado por Europa Press, xustificando esta medida en que a velocidade tamén é unha das principais causas de accidentes de tráfico e en que tres de cada catro sinistros teñen lugar neste tipo de estradas. Navarro lembrou, ademais que, ao ano, sucédense uns 239 mortos por choque frontal neste tipo de vías.
A reforma aprobada o pasado decembro non incrementa as sancións aos infractores. «Non se aumentaron as contías económicas das sancións de tráfico, houbo un debate e pareceunos que non estaban estes tempos para aumentar as sancións de tráfico», aclaraba Navarro.
O conxunto do proxecto de lei, que modifica a Lei de Tráfico de 2015, ten como obxectivo o agravamento das sancións previstas para aqueles comportamentos que xeran maior risco para a condución, como o uso do teléfono móbil ao volante ou o mal uso dos elementos de seguridade e protección do vehículo.
Entre as novidades que inclúe esta reforma normativa destacan:
-Penalización con seis puntos do carné conducir suxeitando o móbil coa man
-Catro puntos por non utilizar o cinto de seguridade, sistemas de retención infantil ( sillitas infantís), casco e outros elementos de protección
-Obrigatoriedade do casco para os usuarios de vehículos de mobilidade persoal, como os patinetes.
A nova lei tamén substitúe a infracción grave consistente en «utilizar» mecanismos de detección de radares ou cinemómetros polo mero feito de «levar no vehículo» eses dispositivos. O novo tipo infractor mantén a perda de tres puntos que se asignaba á anterior infracción.
«Cambiamos a palabra ‘utilizar’ por ‘levar’ porque se o levas, compráchelo e instaláchelo non é para pasealo apagado», remarcou Navarro, precisando que a medida non afecta o uso de navegadores que avisan da presenza dos radares.