
Un novo estudante chegou tarde a clase, tentando non facer ruído e pasar desapercibido sentou en silencio, viu na lousa dous problemas sin resolver, pensando que serían os exercicios da semana cópiounos, e gardounos para facelo en casa.
Ao chegar tarde non escoitou que o profesor dixera que eses problemas estaban sen resolver e ningún matemático do mundo tiña resposta.
Este novo estudante ás dúas semanas entrega o seu caderno ao profesor, que lle di que xa os mirará.
Oh sorpresa! Que o profesor atopa a solución a aquilo que o mesmo non sabía, xunto co decano e outras autoridades, chaman ao novo estudante, este acode á cita un pouco asustado e máis cando se atopa co decano e un grupo de profesores, felicítanlle, asédianlle a preguntas, como o novo estudante resolveu os problemas.
Resolveunos por chegar tarde a clase, se fose puntual escoitaría dicir ao profesor estes dous problemas non teñen solución, e se o profesor di non ten solución, arquívase o tema e a outra cousa.
Pero George Dontzig, resolveu o problema porque ninguén lle dixera isto é imposible.
George Bernard Dantzig foi un profesor, físico e matemático estadounidense, recoñecido por desenvolver o método simplex e é considerado como o «pai da programación lineal». Recibiu moitas honras, tales como a Medalla Nacional de Ciencia en 1975 e o premio de Teoría John von Neumann en 1974.
Na vida nós non resolvemos problemas, porque veciños esdrúxulos dinnos isto é imposible, non o fagas, ti só non podes etc.
Se nos desprendésemos deses amigos pesados como frías laxas de mármore de cemiterio.
Que cando calor canto calor fai, cando chove como chove; coma se ti non o soubeses, que malo é o mundo, sempre noticias tráxicas, coma se na vida non existise a primavera.
Os nenos son xenios, imaxinativos, ata que se lle di iso non se fai, iso non se toca, iso non se di, se lles castra.
Daquela as amizades acomodaticias, con medo ao cambio dinche, xa farán outros, non destaques, en grupo como todos. Laxas de sepulcro!
O mozo Dantzig, resolveu o problema por non escoitar ao profesor dicir isto é imposible.