Decepción no inicio da campaña de libre marisqueo na ría de Arousa

01 Outubro 2024

O primeiro día da campaña de libre marisqueo na ría de Arousa trouxo unha profunda decepción para os mariscadores, especialmente na zona dos Lombos, que acaba de reabrir e é coñecida pola súa riqueza en ameixa. A pesar das expectativas, os mariscadores do Carril e Rianxo regresaron á costa con as mans baleiras.

Os primeiros que saíron a pescar ameixa pronto se viron obrigados a voltar ao porto, manifestando a súa frustración. “Non hai nada, nin ameixa nin berberecho”, aseguraron mariscadores experimentados, que incluso consideran mudar de zona en busca de mellores resultados.

A zona dos Lombos da Ulla, que solía ser un “verxel” para a ameixa, non cumpriu coas expectativas. Aínda que os mariscadores eran conscientes de que as condicións non eran óptimas, esperaban poder recoller algo que alcanzase a talla comercial.

Ademais, os mariscadores reclamaron accións para mellorar a situación da zona, pedindo que se implementen drenaxes para evitar riadas e que se realicen labores de semente.

Mentres tanto, a única área onde se cubriron as cotas foi na zona do Bohído, un lugar ao que os mariscadores do Carril se verán obrigados a desprazarse se desexan ter éxito na campaña. A situación destaca a necesidade de medidas que favorezan a recuperación e sostibilidade dos recursos marisqueiros na ría.

SONY DSC

Outros artigos

Domingo 13, sol e temperatura alta

Durante o domingo agárdanse néboas matinais en zonas de interior, que darán paso a ceos despexados na metade oeste. As temperaturas mínimas sufrirán un lixeiro descenso, mentres que as máximas experimentarán un moderado ascenso ehgando ós 25-27 graos. Os ventos...

+

Dous feridos nun accidente de tráfico en Aguiño

Unha condutora e unha ocupante dun turismo Nissan resultaron feridas tras unha colisión frontolateral na estrada DP-7305, á altura de Aguiño. O accidente, no que tamén estivo implicado un vehículo Fiat, provocou que ambos os automóbiles envorcasen e terminasen en...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión