O grupo conserveiro Jealsa Foods, con sede en Boiro, pechou o exercicio de 2023 consolidando a súa posición de liderado no sector a nivel europeo, a pesar dun contexto complicado polo aumento dos prezos do aceite de oliva e de materias primas clave, como o atún. A compañía, presidida por Jesús Alonso Escurís, gañou cota de mercado en Europa, aínda que a súa cifra de negocio situouse en 779 millóns de euros, influída pola venda da súa división de enerxía en Chile, onde previamente traspasara as súas participacións en parques eólicos en Chiloé á empresa Engie.
A pesar dos desafíos, Jealsa Foods superou as dificultades do sector mediante axustes estratéxicos que melloraron a eficiencia produtiva, o que permitiu á compañía non só manter a súa competitividade, senón tamén aumentar a súa cota de mercado tanto a nivel nacional como internacional.
Un dos piares crave da súa estratexia foi a división Seanergy 360, que inclúe empresas como PetSelect, Afamsa, Conresa e Valora. Estas compañías permiten a Jealsa aproveitar o 100% da materia prima que chega ás súas factorías. Esta división de economía circular rexistrou un crecemento do 8% en vendas respecto ao 2022, cun impacto positivo do 15% no sector de alimentos para mascotas.
Jealsa tamén adoptou medidas estratéxicas nas súas filiais para consolidar o seu negocio. Isto incluíu a venda de participacións en parques eólicos de Chile e España e a recente fusión de Silsoco MMB, unha firma creada tras o incendio de maio de 2021 que afectou a máis de 11.000 metros cadrados da fábrica matriz en Ou Bodión, Boiro. Coa incorporación do proceso de pelado de lombos de atún ás súas instalacións principais e a reintegración completa do seu persoal, a sede matriz entra nun período de normalidade e optimización produtiva.
Sobre o futuro das instalacións de Silsoco no polígono industrial de Espiñeira, a empresa está a avaliar o seu uso en liña cos seus plans de desenvolvemento e investimento para os próximos anos.