O vicepresidente Alfonso Rueda visitou este venres Outes con motivo do arrinque da nova edición do bono turístico, unha campaña que comezou cun acto simbólico no que o responsábel de Turismo do Goberno galego fixo entrega da primeira tarxeta da iniciativa #QuedamosEnGalicia22, pensada para reactivar o consumo interno en temporada baixa. O acto celebrouse nas Cabaniñas do Bosque, un dos establecementos adheridos á campaña. O bono foi entregado a unha veciña da localidade.

Rueda, que asistiu acompañado do delegado territorial da Xunta na Coruña, Gonzalo Trenor, e do alcalde de Outes Manuel González, puxo o complexo turístico das Cabaniñas do Bosque como “exemplo da calidade da oferta que ofrece a comunidade, á que poderán acceder os beneficiarios desta nova edición do bono, que xa nos vindeiros días comezarán a recibir as súas tarxetas prepagamento”.
O vicepresidente primeiro en funcións amosouse convencido de que, se a edición anterior foi “unha historia de éxito de principio a fin”, esta “superará aínda máis as expectativas”. En parte porque “nada máis saír a convocatoria duplicouse a demanda da anterior, con 20.000 solicitudes en 12 horas”, en parte, dixo, “porque Galicia está de moda e porque, da man do Xacobeo, non hai mellor alternativa para desfrutar dun tempo de lecer”.

Tamén dixo que os primeiros beneficiarios das tarxetas xa poderán facer uso delas nas vindeiras semanas e teñen de prazo para consumilas ata finais de ano, coa excepción dos meses de verán, xa que a campaña está pensada para reactivar o turismo interno en temporada baixa.

Nesta edición, a Xunta asumirá o 40% do custe dos servizos consumidos e os particulares o 60% restante segundo o importe escollido. Ao igual que o ano pasado hai tres tipos de bonos: un de 250 euros -100€ abonados pola Xunta e 150€ polos beneficiarios-; outro de 375 euros -150€ achegados polo Goberno galego e 225€ polos particulares-; e o terceiro de 500 euros -200€ pola Xunta e 300 polos usuarios-.
Rueda lembrou que o ano pasado a tarxeta de maior contía foi a escollida na súa gran maioría polos solicitantes. A anterior edición do bono permitiu inxectar 7,6 millóns de euros ao sector, sobre todo nos meses de menor actividade e concentrándose o consumo no último trimestre do ano.