Puntos de vacinación contra a Covid en Galicia a partir do luns 2 de maio

01 Maio 2022

O Servizo Galego de Saúde (Sergas) actualizou os puntos para a vacinación contra a Covid-19, onde poderán acudir desde o luns 2 de maio aqueles que aínda non recibiron as doses tanto con entrada libre como con autocita.

O departamento sanitario informou dos diferentes horarios e puntos de vacinación dispoñibles.

En Santiago de Compostela, a vacinación será no Hospital Clínico Universitario, mentres que en Ribeira elixiuse o Hospital do Barbanza no siguiente horario:

Na área da Coruña, a vacinación será no Hospital Marítimo de Oza, en Cee, no Hospital Virxe dá Xunqueira e en Ferrol, no Hospital Arquitecto Marcide.

En Lugo fornecerase a vacina no Hospital Lucus Augusti, en Burela no Hospital Público dá Mariña e en Monforte de Lemos no hospital local.

Na provincia de Ourense vacinarase no Complexo Hospitalario de Ourense, no Hospital de Verín e no Hospital Comarcal de Valdeorras.

Por último, en Pontevedra vacinarase no Hospital Montecelo, en Vilargacía de Arousa no Hospital do Salnés e en Vigo no Hospital Álvaro Cunqueiro.

Outros artigos

“Cuando los socios no apoyan al Gobierno”. Arturo Maneiro

Cuando las materias que pretende conseguir o las normas quequiere aprobar no les favorece de forma clara -no sacan nada enlimpio, no hay más poder o más dinero-, los socios de investidurade Sánchez no lo apoyan; entonces, leña al PP.En estos casos, los ministros y...

+

Galicia Rompe despediuse con éxito de participación

Durante tres días, Porto do Son transformouse nun escenario para algúns dous deportes urbanos máis espectaculares. Esta oferta deportiva combinouse cun programa musical que atraeu a multitude de mozos ao municipio. O conselleiro de Cultura, José López Campos, foi ou...

+

Publicidade

Revista en papel

Opinión

“Cordura y centralidad”. Alberto Barciela

“Cordura y centralidad”. Alberto Barciela

Los anhelos, las ambiciones desmedidas, pero también las más o menos comprensibles, se confunden entre tantos escombros, entre los cascotes de lo que fueron los valores consensuados por la sociedad, la política, la Justicia, la economía. Incluso las referencias...